Tip pogonskog agregata | Jedan cilindar, Rotax, četverotaktni, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 649 cc. |
Snaga i okretni moment | 48 KS i 51Nm pri 4500 okr/min. |
Razvod i napajanje | Karburator. |
Mjenjač | Pet brzina, kvačilo u uljnoj kupci, komanda putem sajle. |
Okvir | Čelične cijevi. |
Prednji i stražnji ovjes | Klasična vilica promjera 41 mm i monoamortizer. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 100/90- 18 i 130/90- 17 |
Kočini sustav- naprijed i straga | Jednostruki disk s dvoklipnim klještima i disk s jednoklipnim klještima. |
Međuosovinski razmak | Nije tvornički deklarirano. |
Visina sjedala od tla | 810 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 16 litara. |
Težina | 150 kg. |
Maksimalna brzina | Oko 160 km/h. |
(1997- 2002.godina)
Aprilia Moto 6.5 je u najmanju ruku rečeno motocikl s posebnim izgledom, a dizajnirao ga je Philippe Patrick Starck, poznati francuski dizajner koji se proslavio po svojem ekstravangardnom stvaralaštvu.
Aprilia Moto 6.5 ima i čudan nesvakidašnji naziv (Moto 6.5), koji ide pod ruku s izgledom koji ovaj motocikl svrstava u neku novu klasu motocikala koja još nema svoj naziv, a prestankom proizvodnje 2002. godine, Moto 6.5 nije bio svrstan niti u naked (najsličniji naked kategoriji) ili u bilo koju drugu kategoriju motocikala.
Pogonski agregat koji je pokretao ovu ekstravangardu na dva kotača je Rotax-ov, zapremine 650 cc, preuzet s modela Pegaso 650.
Sam izgled ovog modela je tjerao mnoge u razne diskusije, a oni koji su htjeli posjedovati motocikl koji izlazi van okvira svih poznatih moto kategorija, birali su upravo Aprilia Moto 6.5.