Tip pogonskog agregata | V twin 90 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom, Ride-by-Wire System. |
Ukupna zapremina | 1197 cc. |
Snaga i okretni moment | 130 KS pri 8700 okr/min i 115 Nm pri 7200 okr/min. |
Razvod i napajanje | Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci. |
Okvir | Kombinacija čeličnih cijevi i aluminijskih greda. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 160 mm i monoamortizer hoda 155 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 120/70-17 i 180/55-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Dvostruki disk promjera 320 mm i radijalne čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 240 mm i plivajuća čeljust s jednim klipom. |
Međuosovinski razmak | 1528 mm. |
Visina sjedala od tla | 870 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 15 litara. |
Težina | Nije tvornički deklarirana. |
Maksimalna brzina | Oko 230 km/h. |
2011. godine na tržište dolazi Dorsoduro 1200 kao maksi supermoto model tvrtke Aprilija u koji se ugrađuje najveći aprilijin V-twin pogonski agregat zapremine 1197 cc.
Dorsoduro 1200 naravno posjeduje sistem (Triple Map Ride), tj tri mape paljena: sport, touring i rain, te je dostupan u verziji sa ABS sistemom i ATC (Aprilia Traction Control).
Pošto se radi o 130 KS i 115 Nm čiste sirove snage, tri mape paljenja i Traction Control su poželjne tehničke pikanterije koje pomažu da ovaj motocikl ostane čvrsto zaljepljen na cestu.
Onima koji su željni ekstremnih adrenalinskih šokova, navedene tehničke pikanterije neće biti potrebne, ali će im zato dobar anđeo čuvar zasigurno trebati.