Dorsoduro 1200


Dorsoduro 1200
Tip pogonskog agregata V twin 90 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom, Ride-by-Wire System.
Ukupna zapremina 1197 cc.
Snaga i okretni moment 130 KS pri 8700 okr/min i 115 Nm pri 7200 okr/min.
Razvod i napajanje Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje.
Mjenjač Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci.
Okvir Kombinacija čeličnih cijevi i aluminijskih greda.
Prednji i stražnji ovjes Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 160 mm i monoamortizer hoda 155 mm.
Dimenzije prednje i stražnje gume 120/70-17 i 180/55-17.
Kočini sustav- naprijed i straga Dvostruki disk promjera 320 mm i radijalne čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 240 mm i plivajuća čeljust s jednim klipom.
Međuosovinski razmak 1528 mm.
Visina sjedala od tla 870 mm.
Zapremina spremnika za gorivo 15 litara.
Težina Nije tvornički deklarirana.
Maksimalna brzina Oko 230 km/h.

2011. godine na tržište dolazi Dorsoduro 1200 kao maksi supermoto model tvrtke Aprilija u koji se ugrađuje najveći aprilijin V-twin pogonski agregat zapremine 1197 cc.

Dorsoduro 1200 naravno posjeduje sistem (Triple Map Ride), tj tri mape paljena: sport, touring i rain, te je dostupan u verziji sa ABS sistemom i ATC (Aprilia Traction Control).

Pošto se radi o 130 KS i 115 Nm čiste sirove snage, tri mape paljenja i Traction Control su poželjne tehničke pikanterije koje pomažu da ovaj motocikl ostane čvrsto zaljepljen na cestu.

Onima koji su željni ekstremnih adrenalinskih šokova, navedene tehničke pikanterije neće biti potrebne, ali će im zato dobar anđeo čuvar zasigurno trebati.

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.