Tip pogonskog agregata | V twin 90 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom, Ride-by-Wire System. |
Ukupna zapremina | 749.9 cc. |
Snaga i okretni moment | 92 KS pri 8750 okr/min i 82 Nm pri 4500 okr/min. |
Razvod i napajanje | Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci. |
Okvir | Kombinacija čeličnih cijevi i aluminijskih greda. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 160 mm i monoamortizer hoda 160 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 120/70-17 i 180/55-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Dvostruki disk promjera 320 mm i radijalne čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 240 mm i čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1505 mm. |
Visina sjedala od tla | 870 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 12 litara. |
Težina | Nije tvornički deklarirana, ali iznosi oko 200 kg sa svim tekućinama (spreman za vožnju). |
Maksimalna brzina | Oko 210 km/h. |
Dorsoduro (tal jaka leđa ili tvrda kost) 750 je Aprilijin maxi supermoto model kojeg odlikuju lakoća upravljanja i zabava koju pruža u vožnji a zbog mogućnosti odabira mape paljenja pogodan je čak i za početnike koji imaju neko iskustvo u supermoto kategoriji, ali i za iskusne profesionalce željne adrenalina.
Dorsoduro, od kad se pojavio na tržištu 2008. godine, izazvao je buru na tržištu motocikala jer je bio prvi maxi supermoto model ( V2, 750 cc.) srednje zapremine koji nudi tri moda rada, puni paket opreme te agresivni dizajn sa rešetkastim okvirom i preljepo dizajniranim ispušnim sistemom.
Nakon Dorsodura 750 pojavljuje se i prestižna verzija Dorsoduro 750 Factory, koja je opremljena karbonskim dodacima, poput: prednjeg blatobrana, spremnik goriva itd, te je cijeli motocikl izveden u crnoj boji i s posebnim grafikama te crvenim okvirom koji daje dodatnu dozu ekskluzivnosti i agresivnosti.
Također tu je i sjedalo koje je drugačije dizajnirano od osnovne verzije za sportskiju vožnju te potpuno podesiva prednja vilica.