Tip pogonskog agregata | V twin 60 stupnjeva, Rotax, četverotaktni, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 998 cc. |
Snaga i okretni moment | 98 KS pri 8250 okr/min i 96 Nm pri 6250 okr/min. |
Razvod i napajanje | Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci. PPC sistem. |
Okvir | Aluminijske grede. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 50 mm, hoda 175 mm i monoamortizer hoda 185 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 110/80- 19 i 150/70-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Dvostruki plivajući disk promjera 300 mm i čeljusti s dva klipa. Disk promjera 272 mm i čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1544 mm. |
Visina sjedala od tla | 820 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 25 litara. |
Težina | Oko 215 kg. |
Maksimalna brzina | Oko 215 km/h. |
(2001- god)
ETV 1000 Capo Nord, popularno prozvan Caponord (Šef Sjevera), je prvi Touring motocikl na svijetu čiji okvir je bio načinjen od aluminija.
Dotadašnji konkurentski modeli su svi redom imali čelični okvir, što je imalo za posljedicu veliku težinu vozila, veču potrošnju i potrebu za ugradnjom jačih pogonskih agregata.
Capo Nord je svojom manjom težinom i snagom koja je standardna za današnje Touring motocikle, uveo revoluciju na tržište Touring motocikala.
Pogonski agregat koji se ugrađuje na Capo Nord je preuzet sa modela RSV Mille, te je preinačen u smislu smanjivanja snage i postizanja bolje iskoristivosti u nižim i srednjim režimima rada, kako bi se mogao nositi sa svakodnevnim zadacima pri putovanjima po lošijim terenima i otvorenim cestama.
Također ETV 1000 Capo Nord, je motocikl vrlo kompaktnih dimenzija pa mu nije strana niti svakodnevna uporaba u gradskim vožnjama, a takva svestranost je rijetka pojava u svijetu Touring motocikala.