Tip pogonskog agregata | V twin 77 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom, četiri ventila po cilindru od titana. |
Ukupna zapremina | 449 cc. |
Snaga i okretni moment | 58.8 KS pri 10.000 okr/min i 47.1 Nm pri 7500 okr/min. |
Razvod i napajanje | Ubrizgavanje. Leptirasta tijela 38 mm. |
Mjenjač | Četiri brzine, spojka u uljnoj kupci, komanda putem sajle. |
Okvir | Chrome-molybdenum, čelična i aluminijska legura. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down podesiva vilica promjera 45 mm i podesivi monoamortizer. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 80/100- 21 i 110/90- 19. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Jednostruki plivajući disk promjera 270 mm i disk promjera 240 mm i plivajućom čeljusti. |
Međuosovinski razmak | 1499 mm. |
Visina sjedala od tla | 960 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 7.4 litara. |
Težina | Nije tvornički deklarirano. |
Maksimalna brzina | Oko 150 km/h. |
Nakon velikih uspjeha u supermoto i enduro prvenstvima Aprilia se dokazala i u motokrosu sa svojim modelom MXV 450, koji posjeduje mogućnost mijenjanja faze paljenja agregata, što znači da vozač ima mogućnost birati između „big bang“ i „screamer“ konfiguracije te tako prilagođavati rad agregata ovisno o terenu na kojem vozi.
MXV 450 dobar dio tehničkih rješenja preuzima s modela RXV i SXV, no neke komponente, poput prednje vilice promjera 45 mm, specifične su za motokros model.