Tip pogonskog agregata | Jedan cilindar, Yamaha/Minarelli, četverotaktni, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 660 cc. |
Snaga i okretni moment | 48 Ks pri 6000 okr/min i 59 Nm pri 5000 okr/min. |
Razvod i napajanje | Jedna bregasta osovina i četiri ventila. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Pet brzina, upravljanje spojkom putem sajle, spojka u uljnoj kupci. |
Okvir | Čelični profili. |
Prednji i stražnji ovjes | Klasična vilica promjera 45 mm, hoda 170 mm i monoamortizer hoda 160 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 100/90-19 i 130/80-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Jednostruki plivajući disk promjera 320 mm i čeljust s dva klipa. Disk promjera 240 mm i čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1510 mm. |
Visina sjedala od tla | 820 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 16 litara. (3.5 lit rezerva) |
Težina | 168 kg bez tekućina. |
Maksimalna brzina | Oko 170 km/h. |
(2006- god.)
Pegaso 650 Trail je moderna verzija soft enduro motocikla, te mu je namjena vožnja većinom po asfaltiranim prometnicama, a tek povremeno po makadamu i zemljanim podlogama.
Vizualno i thenički Pegaso Trail je gotovo identičan Pegasu Stradi, s time da je prošao tretman pretvaranja u enduro motocikl koji uključuje žbičane naplatke i gume užih dimenzija te grubljeg profila, manje kapacitetne kočnice, mekši ovjes dužeg hoda i prednji blatobran koji je dignut ispod prednjeg svjetla.
Može se reći da je zapravo Pegaso 650 Trail pravi nasljednik starije generacije Pegasa 650, pošto je riječ o soft- enduro motociklu kakav je bio i stariji Pegaso 650.