Pegaso 650 Trail


Pegaso 650 Trail
Tip pogonskog agregata Jedan cilindar, Yamaha/Minarelli, četverotaktni, hlađen tekućinom.
Ukupna zapremina 660 cc.
Snaga i okretni moment 48 Ks pri 6000 okr/min i 59 Nm pri 5000 okr/min.
Razvod i napajanje Jedna bregasta osovina i četiri ventila. Ubrizgavanje.
Mjenjač Pet brzina, upravljanje spojkom putem sajle, spojka u uljnoj kupci.
Okvir Čelični profili.
Prednji i stražnji ovjes Klasična vilica promjera 45 mm, hoda 170 mm i monoamortizer hoda 160 mm.
Dimenzije prednje i stražnje gume 100/90-19 i 130/80-17.
Kočini sustav- naprijed i straga Jednostruki plivajući disk promjera 320 mm i čeljust s dva klipa. Disk promjera 240 mm i čeljust s dva klipa.
Međuosovinski razmak 1510 mm.
Visina sjedala od tla 820 mm.
Zapremina spremnika za gorivo 16 litara. (3.5 lit rezerva)
Težina 168 kg bez tekućina.
Maksimalna brzina Oko 170 km/h.

(2006- god.)

Pegaso 650 Trail je moderna verzija soft enduro motocikla, te mu je namjena vožnja većinom po asfaltiranim prometnicama, a tek povremeno po makadamu i zemljanim podlogama.

Vizualno i thenički Pegaso Trail je gotovo identičan Pegasu Stradi, s time da je prošao tretman pretvaranja u enduro motocikl koji uključuje žbičane naplatke i gume užih dimenzija te grubljeg profila, manje kapacitetne kočnice, mekši ovjes dužeg hoda i prednji blatobran koji je dignut ispod prednjeg svjetla.

Može se reći da je zapravo Pegaso 650 Trail pravi nasljednik starije generacije Pegasa 650, pošto je riječ o soft- enduro motociklu kakav je bio i stariji Pegaso 650.

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.