Tip pogonskog agregata | Jedan cilindar, Yamaha/Minarelli, četverotaktni, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 660 cc. |
Snaga i okretni moment | 48 Ks pri 6000 okr/min i 59 Nm pri 5000 okr/min. |
Razvod i napajanje | Jedna bregasta osovina i četiri ventila. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Pet brzina, upravljanje spojkom putem sajle, spojka u uljnoj kupci. |
Okvir | Čelični profili. |
Prednji i stražnji ovjes | Klasična vilica promjera 45 mm, hoda 140 mm i monoamortizer hoda 130 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 110/70-17 i 160/60-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Jednostruki disk promjera 320 mm i čeljust s četiri klipa. Disk promjera 240 mm i čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1479 mm. |
Visina sjedala od tla | 780 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 16 litara (3.5 lit rezerva) |
Težina | 168 kg bez tekućina. |
Maksimalna brzina | Oko 190 km/h. |
Pegaso Strada 650 je soft supermoto model koji je iz soft enduro voda svoga prethodnika došao u supermoto svijet 2005. godine.
Radi se o modelu koji je zamjenio Pegasa 650 i.e. na način da su cijeli motocikl i koncepcija promjenjeni.
Pegaso Stradu pokreće Yamahin (Yamaha/Minarelli) pogonski agregat zapremine 660 cc (prethodni model Rotax) koji se također ugrađuje na Yamahu XT, XTX, MT-03 i Derbi Mulhacen, zbog činjenice da se radi o provjerenom i pouzdanom pogonskom agregatu visoke kvalitete.
Pokazalo se da se Yamahin japanski pogonski agregat dobro uklopio i snašao u tijelu talijanskog soft supermota Pegasa, pa je Pegaso Strada postao poznat po svojoj udobnosti, praktičnosti i iskoristivosti uz mali trošak održavanja.
Pegaso Strada ne raspolaže nekom velikom snagom, ali zato ima veliki okretni moment pri niskim okretajima, što je karakteristika jednocilindraša, pa je zato vrlo živahan i startan, te ostavlja dojam velike pouzdanosti i sigurnosti kod vozača u svakoj situaciji na cesti.
Zbog svojih kompaktnih linija, male težine i okretnosti, Pegaso Strada briljira u gradskoj vožnji, ali također ima što za pokazati i na otvorenim cestama sa puno zavoja i kratkim ravnim djelovima na kojima se pretvara u pravi fun bike.
Pegaso Strada 650 Factory je prestižna verzija Pegasa, te se razlikuje od osnovnog modela po lakšim žbičanim naplatcima i po nekim detaljima (poput štitnika na ispušnim cijevima) izvedenim od karbonskih vlakana.
Tu je i uže sportsko sjedalo, te širi upravljač koji doprinose boljoj upravljivosti vozila.
Snaga i okretni moment su identični osnovnoj verziji Pegaso Stradi, kao što je to slučaj i kod svih ostalih Factory modela tvrtke Aprilija.