Tip pogonskog agregata | Rotax, dvotaktni, jedan cilindar, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 124.8 cc. |
Snaga i okretni moment | Oko 15 Ks u zatvorenoj verziji, oko 30 Ks u otvorenoj verziji. |
Razvod i napajanje | Dell’Orto VHST 28 karburator. |
Mjenjač | Šest brzina, kvačilo u uljnoj kupci, komanda putem sajle. |
Okvir | Dvostruke aluminijske grede. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 40 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 120 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 110/70- 17 i 150/60- 17 |
Kočini sustav- naprijed i straga | Jednostruki plivajući disk promjera 320 mm i čeljust s dva klipa. Disk promjera 220 mm i čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1345 mm. |
Visina sjedala od tla | 805 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 14 litara (3.5 lit rezerva). |
Težina | Oko 125 kg. |
Maksimalna brzina | Oko 160 km/h u otvorenoj verziji. |
(1992- 2010.)
Model RS 125 je jedan od mnogih aprilijinih modela koji je došao iz svijeta utrka na ceste i u svakodnevnu uporabu, ali je skoro jedini pripadnik iz porodice modela pokretanih dvotaktnim pogonskim agregatima koji se proizvodi od 1992.godine pa sve do nedavno, te je također još uvijek u samom vrhu adolescentskih želja i mašte prilikom kupnje prvog „pravog“ motocikla.
Prvi RS 125 model se pojavio na tržištu pod nazivom RS 125R Extrema, te je izazvao veliki „bum“ i značajan iskorak na tržište za tvrtku Aprilia.
Od 1996. do 2010. godine ovaj model se proivodi pod nazivom RS 125 te je ukupno tri puta mjenjao svoj vanjski izgled u skladu sa novim dizajnerskim trendovima u Moto GP-u.
RS 125 nudi skoro svu tehnologiju koju je Aprilia razvila kroz iskustva na trkačim stazama sa svojim GP bolidima, pa se tako na modelu RS 125 može nači stražnja „banana“ aluminijska vilica i okvir od magnezij- aluminij legure, brembo kočiona klješta i diskovi velikih dimenzija, mala ukupna masa vozila, dizajn, ovjes sa izokrenutim prednjim vilicama itd... pa stoga ne čudi što je model RS 125 sve do nedavno zauzimao značajni udio među prodavanim modelima.
2011. godine pojavio se model RS4 125 koji je pokretan četverotaktnim pogonskim agregatom, te je prekinuta dvotaktna tradicija, također i ovaj put zbog novih zakonskih i ekoloških odredbi Europske Unije.
Tuono 125 (2003- 2005. godina) je streetfighter verzija modela RS 125.
Tuono, da bi zadobio izgled cestovnog grubijana, je izgubio bočne oplate i dobio više postavljen i širi upravljač, pa su mu se time promjenile i vozne karakteristike u smislu drugačijeg, uspravnijeg položaja sjedenja te veće udobnosti u svakodnevnoj vožnji.
Tuono 125 je zapravo mini verzija modela Tuono Fighter koji je nastao po istom receptu kao i Tuono 125, ali s tom razlikom da je svoj izgled preuzeo od modela RSV Mille.