Tip pogonskog agregata | Dvotaktni, dva cilindra, V 90 stupnjeva, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 249.9 cc. |
Snaga i okretni moment | Oko 70 Ks pri 11900 okr/min i 20 Nm pri 10750 okr/min. |
Razvod i napajanje | Mikuni TM 34 SS karburator. |
Mjenjač | Šest brzina, kvačilo u uljnoj kupci, komanda putem sajle. |
Okvir | Aluminij- magnezij. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 41 mm, hoda 120 mm i magnezij- aluminij stražnja vilica s monoamortizerom hoda 130 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 120/60- 17 i 150/60- 17 |
Kočini sustav- naprijed i straga | Dvostruki disk promjera 320 mm i plivajuće čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 220 mm i plivajuća čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1365 mm. |
Visina sjedala od tla | 810 mm |
Zapremina spremnika za gorivo | 19 litara. |
Težina | 139 kg (suha težina) |
Maksimalna brzina | Oko 210 km/h. |
(1995- 2002. godina)
Tvrtka Aprilia je 1995. godine odlučila ponuditi svojim kupcima cestovnu verziju (Replica) svog GP250 supersportskog modela s kojim je pobjeđivala na svjetskim prvenstvima, pod nazivom RS 250 Replica.
RS 250 je bio pokretan dvotaktnim pogonskim agregatom koji je zapravo preuzet od Suzukijevog modela RGV 250, a austrijski Rotax je preradio i doradio taj agregat za tvrtku Aprilia, pa je tako došlo i do povećanja kvalitete i snage samog pogonskog agregata.
U početku 1995- 1998. godine modeli sa prvim dizajnom ošrijih linija, su razvijali oko 65 Ks, a dolaskom novog oblijeg i aerodinamičnijeg dizajna 1998. godine RS 250 dobiva povećanje snage za 5 KS i time dobiva respektabilnu konjicu od 70 Ks koju izvlači iz samo 249.9 cc ukupne zapremine.
RS 250 je svojom pojavom na tržištu 1995. izazvao pomamu i oduševljenje među mlađim i starijim ljubiteljima brzina i Moto- GP utrka, još jednom nakon modela RS 125R Extrema koji je isti efekt učinio 1992. godine, zbog tehnoloških dostignuća koja je ponudio potencijalnim vlasnicima direktno sa staze (magnezij- aluminij lagani i ultrajaki okvir i stražnja vilica „banana“, dvostruki prednji diskovi sa četveroklipnim klještima, izokrenuta prednja vilica, dizajn Moto- GP bolida, performanse itd...)
Vozači koji su gradili karijere i nizali pobjede na modelu RS 250 su: Valentino Rossi, Max Biaggi, Loris Capirossi, Marco Melandri itd...
Nažalost RS 250 se prestaje proizvoditi (zbog novih zakonskih normi o zagađenju i sve skupljih naftnih derivata) 2002.godine, a svi sretnici koji imaju sačuvane primjerke u svojim garažama, mogu se pohvaliti činjenicom da posjeduju dio legendarne dvotaktne povijesti iz 90-ih godina 20. stoljeća.