Tip pogonskog agregata | Dvotaktni, jedan cilindar, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 49.9 cc. |
Snaga i okretni moment | Nije tvornički deklarirano. |
Razvod i napajanje | Dell’Orto PHVA 14 karburator. |
Mjenjač | Šest brzina, kvačilo u uljnoj kupci, komanda putem sajle. |
Okvir | Dvostruke aluminijske grede. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 40 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 110 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 110/80- 17 i 130/70- 17 |
Kočini sustav- naprijed i straga | Jednostruki plivajući disk promjera 300 mm i čeljust s dva klipa. Disk promjera 180 mm i čeljust s jednim klipom. |
Međuosovinski razmak | 1310 mm. |
Visina sjedala od tla | 810 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 13 litara. |
Težina | Oko 90 kg. |
Maksimalna brzina | Oko 80 km/h. |
Aprilia RS 50 je pravi sportski motocikl za vozače mlađe generacije, a svoj izgled izvodi iz kapacitetnijih modela RS 125 i RSV 1000.
RS 50 se može pohvaliti svom opremom: aluminijskim okvirom i stražnjom vilicom, disk kočnicama, laganim kotačima i agresivnim izgledom.
RS 50 je od početka proizvodnje 1996. godine mjenjao svoj izgled tri puta, sukladno većem bratu RS-u 125.
Tuono RS 50 je ogoljena verzija RS-a 50, te je nastao u vrijeme kada je na tržiše izašao model Tuono Fighter 1000, 2003. godine.
Tuono 50 razvija istu snagu kao i model RS 50, međutim posjeduje drugačije vozne kakrakteristike zbog šireg i višeg upravljača, te uspravnijeg položaja sjedenja.