RS 50/Tuono 50


RS 50
Tip pogonskog agregata Dvotaktni, jedan cilindar, hlađen tekućinom.
Ukupna zapremina 49.9 cc.
Snaga i okretni moment Nije tvornički deklarirano.
Razvod i napajanje Dell’Orto PHVA 14 karburator.
Mjenjač Šest brzina, kvačilo u uljnoj kupci, komanda putem sajle.
Okvir Dvostruke aluminijske grede.
Prednji i stražnji ovjes Upside-down vilica promjera 40 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 110 mm.
Dimenzije prednje i stražnje gume 110/80- 17 i 130/70- 17
Kočini sustav- naprijed i straga Jednostruki plivajući disk promjera 300 mm i čeljust s dva klipa. Disk promjera 180 mm i čeljust s jednim klipom.
Međuosovinski razmak 1310 mm.
Visina sjedala od tla 810 mm.
Zapremina spremnika za gorivo 13 litara.
Težina Oko 90 kg.
Maksimalna brzina Oko 80 km/h.

Aprilia RS 50 je pravi sportski motocikl za vozače mlađe generacije, a svoj izgled izvodi iz kapacitetnijih modela RS 125 i RSV 1000.

RS 50 se može pohvaliti svom opremom: aluminijskim okvirom i stražnjom vilicom, disk kočnicama, laganim kotačima i agresivnim izgledom.

RS 50 je od početka proizvodnje 1996. godine mjenjao svoj izgled tri puta, sukladno većem bratu RS-u 125.

Tuono RS 50 je ogoljena verzija RS-a 50, te je nastao u vrijeme kada je na tržiše izašao model Tuono Fighter 1000, 2003. godine.

Tuono 50 razvija istu snagu kao i model RS 50, međutim posjeduje drugačije vozne kakrakteristike zbog šireg i višeg upravljača, te uspravnijeg položaja sjedenja.

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.