Tip pogonskog agregata | Jedan cilindar, četverotaktni, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 124.8 cc. |
Snaga i okretni moment | Nije tvornički deklarirana. |
Razvod i napajanje | Jedna bregasta osovina i četiri ventila. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Šest brzina, upravljanje spojkom putem sajle, spojka u uljnoj kupci. |
Okvir | Aluminijski profili. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 41 mm, hoda 110 mm i monoamortizer hoda 130 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 110/80-17 i 130/70-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Jednostruki disk promjera 300 mm i radijalna čeljust s četiri klipa. Disk promjera 218 mm i čeljust s jednim klipom. |
Međuosovinski razmak | 1350 mm. |
Visina sjedala od tla | 820 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 14.5 litara (3.5 litara rezerva). |
Težina | Nije tvornički deklarirana. |
Maksimalna brzina | Nije tvornički deklarirana. |
(2011- )
Najnovija generacija modela RS u kategoriji 125 cc, nosi naziv RS4 125.
Brojka 4 označava da se radi o četverotaktnom pogonskom agregatu, te je također tu kako bi podsjećala na supersportski model RSV4 zapremine jedne litre.
Cjelokupan dizajn modela RS4 125 je preuzet sa prije spomenutog RSV4 kojeg pogoni brutalni četverotaktni V4 pogonski agregat.
Iako RS4 125 ima tri cilindra manje i nešto „slabije“ gabarite u odnosu na većeg brata RSV4, ipak ostavlja dojam pravog supersportskog motocikla koji ima i bogatu opremu, poput: izokrenute prednje vilice, aluminij-magnezij okvira i stražnje masivne vilice, te naravno agresivan dizajn.
Tvornička snaga nije deklarirana no ona iznosi oko 15 KS, što je u skladu sa ostalom konkurencijom motocikala u zapremini 125 cc.
Dvotaktni prethodni model RS 125 je u zavorenoj verziji također razvijao 15 KS, tako da u tom pogledu RS4 125 nije u deficitu snage, međutim kad se uzme u obzir snaga otvorene verzije RS 125 koja iznosi 30 KS-a, onda je jasno da će budući mladi početnici željni adrenalina ostati malo prikračeni za gušte.
No možda je to i pozitivna strana, jer će na taj način mladi početnici ipak napredovati postepeno u svijetu motocikala i samim time biti sigurniji i bolji vozači motocikala.