Tip pogonskog agregata | Rotax, V twin 60 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 998 cc. |
Snaga i okretni moment | 128 Ks pri 9500 okr/min i 101 Nm pri 7250 okr/min. |
Razvod i napajanje | Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci. PPC power-assisted hydraulic control. |
Okvir | Dvostruka greda od aluminijske legure. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 135 mm, Aprilia Progressive System (APS) |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 120/70-17 i 190/50-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Dvostruki disk promjera 320 mm i čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 220 mm i čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1415 mm. |
Visina sjedala od tla | 820 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 18 litara (4 litara rezerva) |
Težina | 187 kg suha težina. |
Maksimalna brzina | Oko 270 km/h. |
(1998- 2003. godina)
RSV Mille je supersportski model s kojim se tvrtka Aprilia proslavila na Superbike prvenstvu od 1999. godine te je ujedno i prvi motocikl velike zapremine koji je ta tvrtka proizvela.
Isto tako RSV je jedan od prvih motocikala koji je imao ugrađen (slipper clutch) sustav, odnosno sustav protiv blokiranja stražnjeg kotača prilikom naglih promjena stupnjeva prijenosa na niže.
Rotaxov pouzdani i jaki pogonski agregat upakiran u preciznu ciklistiku i odličan ovijes, u suradnji s kočnicama velikog kapaciteta, te dizajn koji je i danas moderan i agresivan, bili su dobitna kombinacija za veliki uspjeh ovog Superbike motocikla.
RSV Mille, iako je dvocilindrične koncepcije koja za posljedicu ima usku siluetu samog motocikla, odlikuje se i određenom „muškom robusnošću“ pa motocikl djeluje mišićavo i ostavlja dojam stabilnosti i sigurnosti a takve su mu ujedno i vozne osobine.
Ovaj model RSV-a se proizvodio u tri verzije: RSV Mille, RSV Mille R i RSV Mille SP, razlike između ovih verzija su u grafikama i boji, te kvaliteti ovjesa i kočionog sistema te dijelovima izvedenim od karbona.
RSV Mille SP je proizveden u samo 150 primjeraka kao bi Aprilia dobila licencu za nastup u SBK.