Tip pogonskog agregata | V twin 60 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 997.62 cc. |
Snaga i okretni moment | 143 Ks pri 10000 okr/min i 101 Nm pri 8000 okr/min. |
Razvod i napajanje | Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci. PPC power-assisted hydraulic control. |
Okvir | Dvostruka greda od aluminijske legure. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 133 mm, Aprilia Progressive System (APS) |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 120/70-17 i 190/50-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Dvostruki disk promjera 320 mm i radijalne čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 220 mm i čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1418 mm. |
Visina sjedala od tla | 810 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 18 litara (4 litara rezerva) |
Težina | 189 kg suha težina. |
Maksimalna brzina | Oko 280 km/h. |
(2004- god)
RSV 1000R je dostojni nasljednik RSV-a Mille, te je nešto oštrijih i agresivnijih linija od svog prethodnika.
RSV 1000R je napredovao u svim segmentima naspram RSV-a Mille, pa tako razvija dvadesetak konjskih snaga više od svog prethodnika, pogonski agregat je preuzet s modela RSV Mille, no radi se o potpuno novom V-twinu pod 60 stupnjeva kojeg su dizajnirali aprilijini inžinjeri.
Ispušni sistem sada posjeduje dva ispušna „topa“, jedan sa svake strane motocikla, u odnosu na stari model RSV Mille koji je imao jedan ali „vrijedan masivni ispušni top“.
Model RSV 1000R Factory je prestižna limitirana serija RSV-a 1000R, koja osim drugačijih grafika i boja, nudi i bolje elemente ovjesa i kočionog sistema, te lakše naplatke ekskluzivnije izvedbe.
Factory razvija identičnu snagu i okretni moment kao i osnovna verzija RSV 1000R, međutim bolji ovjes i nekoliko kilograma manja mase, te bolji kočioni sustav, daju bolja vozna svojstva te nude više zabave i sigurnosti.