Tip pogonskog agregata | V twin 90 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom, Ride-by-Wire System. |
Ukupna zapremina | 749.9 cc. |
Snaga i okretni moment | 95 Ks pri 9000 okr/min i 82 Nm pri 7000 okr/min. |
Razvod i napajanje | Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci. |
Okvir | Kombinacija čeličnih cijevi i aluminijskih greda. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 130 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 120/70-17 i 180/55-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Dvostruki disk promjera 320 mm i radijalne čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 240 mm i čeljust s jednim klipom. |
Međuosovinski razmak | 1440 mm. |
Visina sjedala od tla | 810 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 15 litara. |
Težina | Nije tvornički deklarirana, ali iznosi oko 200 kg sa svim tekućinama (spreman za vožnju). |
Maksimalna brzina | Oko 220 km/h. |
2007. godina bila je prekretnica za tvrtku Aprilia, jer se pojavom naked modela Shiver tvrtka lansirala u top proizvođača nakeda srednje klase te motocikala srednje zapremine uopće.
Shiver je prvi četverotaktni dvocilindrični model u povijesti tvrtke Aprilia čiji je pogonski agregat u potpunosti proizvod aprilijinih tehničara i dizajnera te prvi motocikl kuće koji koristi tehnologiju Ride-by-Wire.
Shiver je uzdrmao moto scenu svojom pojavom na tržištu jer je ponudio dotad neviđenu opremu u serijskoj izvedbi nakeda srednje zapremine, poput: kočionih diskova s radijalnim kočionim klještima, stražnjim asimetrično postavljeni amortizer, okvir izveden u kombinaciji čeličnih cijevi i aluminijskih profila, dizajn i izvedba prekrasnog ispušnog sustava koji ima i funkciju blatobrana i itd.
Shiver se pokazao kao pouzdan motocikl koji daje mnogo a ne traži puno od svog vlasnika te pruža mnoge užitke u sportskoj i svakodnevnoj vožnji.
Pošto posjeduje tri mape paljena, odnosno tri moda rada (Sport, Touring i Rain), Shiver je dobar izbor za svestrane vozače koji često prometuju kroz grad i po otvorenim cestama.
U Rain modu rada Shiver gubi dosta svoje snage kako bi bio iskoristiviji u situacijama mokrog i skliskog kolnika, međutim Rain mod se može koristiti i u gradskoj vožnji kada pretjerana snaga nije poželjna stvar ali potrošnja goriva zasigurno jest, jer u Rain modu potrošnja goriva pada i do 30 %.
U Touring modu rada Shiver raspolaže maksimalnom snagom i okretnim momentom ali ih razvija ravnomjerno i bez naglih trzajeva pa je taj mod rada predviđen za svakodnevna jurcanja po otvorenim dionicama i turističko uživanje u npr putovanjima.
Sport mod rada je namjenjen za sportsku vožnju po npr trkačoj stazi te Shiver tada postaje i dosta žedan, odaziv na ručicu gasa u ovoj mapi paljena je brutalan i daje osjećaj da motocikl raspolaže sa dvadesetak konjskih snaga više nego što je stvarna deklarirana snaga.