Shiver 750/Shiver 750 GT


Aprilia Shiver 750
Tip pogonskog agregata V twin 90 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom, Ride-by-Wire System.
Ukupna zapremina 749.9 cc.
Snaga i okretni moment 95 Ks pri 9000 okr/min i 82 Nm pri 7000 okr/min.
Razvod i napajanje Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje.
Mjenjač Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci.
Okvir Kombinacija čeličnih cijevi i aluminijskih greda.
Prednji i stražnji ovjes Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 130 mm.
Dimenzije prednje i stražnje gume 120/70-17 i 180/55-17.
Kočini sustav- naprijed i straga Dvostruki disk promjera 320 mm i radijalne čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 240 mm i čeljust s jednim klipom.
Međuosovinski razmak 1440 mm.
Visina sjedala od tla 810 mm.
Zapremina spremnika za gorivo 15 litara.
Težina Nije tvornički deklarirana, ali iznosi oko 200 kg sa svim tekućinama (spreman za vožnju).
Maksimalna brzina Oko 220 km/h.

2007. godina bila je prekretnica za tvrtku Aprilia, jer se pojavom naked modela Shiver tvrtka lansirala u top proizvođača nakeda srednje klase te motocikala srednje zapremine uopće.

Shiver je prvi četverotaktni dvocilindrični model u povijesti tvrtke Aprilia čiji je pogonski agregat u potpunosti proizvod aprilijinih tehničara i dizajnera te prvi motocikl kuće koji koristi tehnologiju Ride-by-Wire.

Shiver je uzdrmao moto scenu svojom pojavom na tržištu jer je ponudio dotad neviđenu opremu u serijskoj izvedbi nakeda srednje zapremine, poput: kočionih diskova s radijalnim kočionim klještima, stražnjim asimetrično postavljeni amortizer, okvir izveden u kombinaciji čeličnih cijevi i aluminijskih profila, dizajn i izvedba prekrasnog ispušnog sustava koji ima i funkciju blatobrana i itd.

Shiver se pokazao kao pouzdan motocikl koji daje mnogo a ne traži puno od svog vlasnika te pruža mnoge užitke u sportskoj i svakodnevnoj vožnji.

Pošto posjeduje tri mape paljena, odnosno tri moda rada (Sport, Touring i Rain), Shiver je dobar izbor za svestrane vozače koji često prometuju kroz grad i po otvorenim cestama.

U Rain modu rada Shiver gubi dosta svoje snage kako bi bio iskoristiviji u situacijama mokrog i skliskog kolnika, međutim Rain mod se može koristiti i u gradskoj vožnji kada pretjerana snaga nije poželjna stvar ali potrošnja goriva zasigurno jest, jer u Rain modu potrošnja goriva pada i do 30 %.

U Touring modu rada Shiver raspolaže maksimalnom snagom i okretnim momentom ali ih razvija ravnomjerno i bez naglih trzajeva pa je taj mod rada predviđen za svakodnevna jurcanja po otvorenim dionicama i turističko uživanje u npr putovanjima.

Sport mod rada je namjenjen za sportsku vožnju po npr trkačoj stazi te Shiver tada postaje i dosta žedan, odaziv na ručicu gasa u ovoj mapi paljena je brutalan i daje osjećaj da motocikl raspolaže sa dvadesetak konjskih snaga više nego što je stvarna deklarirana snaga.

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.