Tip pogonskog agregata | V twin 60 stupnjeva, Rotax, četverotaktni, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 998 cc. |
Snaga i okretni moment | 118 KS pri 9500 okr/min i 96 Nm pri 7000 okr/min. |
Razvod i napajanje | Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci. PPC sistem. |
Okvir | Aluminijske grede. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 130 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 120/70-17 i 180/55-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Dvostruki plivajući disk promjera 320 mm i čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 220 mm i čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1415 mm. |
Visina sjedala od tla | 815 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 21 litara. |
Težina | Nije tvornički deklarirana, ali iznosi oko 215 kg sa svim tekućinama (spreman za vožnju). |
Maksimalna brzina | Oko 255 km/h. |
(1999- 2003. godina)
SL 1000 Falco je aprilijin sport-tuoring model koji preuzima pogonski agregat sa supersportaša RSV Mille.
Dobro poznati i pouzdani Rotax-ov agregat je na Falcu doživio promjene u smislu smanjenja snage, koja se na ovom modelu fluidnije i smirenije razvija (za razliku od RSV-a koji je brutalniji u razvijanju snage) kako bi se dobilo na iskoristivosti pogonskog agregata pri turističkoj vožnji i putovanjima.
Falca krasi lijepi dizajn, te ostavlja dojam korpulentnog „velikog“ motocikla, ponajviše zbog spremnika za gorivo koji je velike zapremine i dimenzija, što je karakteristika svih putničkih motocikala.
Iako se SL 1000 Falco proizvodio jedva četiri godine i nije postigao neke značajne rezultate u prodaji na tržištu, ipak je ostao omiljen odabir pri kupnji rabljenih sport-touring motocikala mnogim motociklistima koji su prepoznali njegove kvalitete i prednosti.
Uz model SL 1000 Falco, kratko vrijeme se prodavao komplet posebnih oplata koje su ovaj sport-touring motocikl pretvarale u pravi Streetfighter, a bilo je moguće i naručiti Falca u Streetfighter verziji.
Tako je Falco sa podignutim upravljačem i prednjom manjom maskom izgledao vrlo slično modelu Tuono fighter iz 2003. godine, a neki kažu i bolje od Tuona.
U svakom slučaju bio je to motocikl vrijedan svake pohvale što se tiče izgleda i voznih svojstava.