SL 1000 Falco


SL 1000 Falco
Tip pogonskog agregata V twin 60 stupnjeva, Rotax, četverotaktni, hlađen tekućinom.
Ukupna zapremina 998 cc.
Snaga i okretni moment 118 KS pri 9500 okr/min i 96 Nm pri 7000 okr/min.
Razvod i napajanje Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje.
Mjenjač Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci. PPC sistem.
Okvir Aluminijske grede.
Prednji i stražnji ovjes Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 130 mm.
Dimenzije prednje i stražnje gume 120/70-17 i 180/55-17.
Kočini sustav- naprijed i straga Dvostruki plivajući disk promjera 320 mm i čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 220 mm i čeljust s dva klipa.
Međuosovinski razmak 1415 mm.
Visina sjedala od tla 815 mm.
Zapremina spremnika za gorivo 21 litara.
Težina Nije tvornički deklarirana, ali iznosi oko 215 kg sa svim tekućinama (spreman za vožnju).
Maksimalna brzina Oko 255 km/h.

(1999- 2003. godina)

SL 1000 Falco je aprilijin sport-tuoring model koji preuzima pogonski agregat sa supersportaša RSV Mille.

Dobro poznati i pouzdani Rotax-ov agregat je na Falcu doživio promjene u smislu smanjenja snage, koja se na ovom modelu fluidnije i smirenije razvija (za razliku od RSV-a koji je brutalniji u razvijanju snage) kako bi se dobilo na iskoristivosti pogonskog agregata pri turističkoj vožnji i putovanjima.

Falca krasi lijepi dizajn, te ostavlja dojam korpulentnog „velikog“ motocikla, ponajviše zbog spremnika za gorivo koji je velike zapremine i dimenzija, što je karakteristika svih putničkih motocikala.

Iako se SL 1000 Falco proizvodio jedva četiri godine i nije postigao neke značajne rezultate u prodaji na tržištu, ipak je ostao omiljen odabir pri kupnji rabljenih sport-touring motocikala mnogim motociklistima koji su prepoznali njegove kvalitete i prednosti.

Uz model SL 1000 Falco, kratko vrijeme se prodavao komplet posebnih oplata koje su ovaj sport-touring motocikl pretvarale u pravi Streetfighter, a bilo je moguće i naručiti Falca u Streetfighter verziji.

Tako je Falco sa podignutim upravljačem i prednjom manjom maskom izgledao vrlo slično modelu Tuono fighter iz 2003. godine, a neki kažu i bolje od Tuona.

U svakom slučaju bio je to motocikl vrijedan svake pohvale što se tiče izgleda i voznih svojstava.

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.