Tip pogonskog agregata | V twin 60 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 997.62 cc. |
Snaga i okretni moment | 139 KS pri 9500 okr/min i 107 Nm pri 8500 okr/min. |
Razvod i napajanje | Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci. PPC sistem. |
Okvir | Aluminijske grede. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 43 mm, i vilica od aluminijske legure (double banana APS Aprilia Progressive System) monoamortizer . |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 120/70-17 i 190/50-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Dvostruki disk promjera 320 mm i čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 220 mm i čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1410 mm. |
Visina sjedala od tla | 810 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 18 litara (4 litara rezerva). |
Težina | Nije tvornički deklarirana, ali iznosi oko 200 kg sa svim tekućinama (spreman za vožnju). |
Maksimalna brzina | Oko 260 km/h. |
(2006- 2010. godina)
Tuono 1000R je nastao po istom principu kao i Tuono Fighter 1000, te je ujedno i njegov nasljednik.
Znači radi se o supersportskim modelima RSV kojima su skinute bočne oplate, redizajnirana prednja maska, te im je ugrađen povišeni i široki upravljač, i dobije se čistokrvni Streetfighter gladan zavojitih i otvorenih cesta.
Dakle Tuono 1000R je Streetfighter verzija modela RSV 1000R, te s njim dijeli sve komponente osim upravljača i prednjih oplata.
Tuono 1000R Factory je prestižna, limitirana verzija Tuona 1000R, na kojoj također nalazimo bolje elemente ovjesa, lakše naplatke i bolji kočioni sustav.
Sve navedeno pogoduje boljim voznim karakteristikama i sigurnosti, te oplemenjuje cjelokupni vizualni izgled motocikla.