Tip pogonskog agregata | V twin 60 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom. |
Ukupna zapremina | 998 cc. |
Snaga i okretni moment | 126 KS pri 9500 okr/min i 101 Nm pri 7250 okr/min. |
Razvod i napajanje | Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci. PPC sistem. |
Okvir | Aluminijske grede. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 43 mm, i vilica od aluminijske legure (double banana APS Aprilia Progressive System) monoamortizer . |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 120/70-17 i 190/50-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Dvostruki disk promjera 320 mm i čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 220 mm i čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1415 mm. |
Visina sjedala od tla | 810 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 18 litara (4 litara rezerva). |
Težina | Nije tvornički deklarirana, ali iznosi oko 200 kg sa svim tekućinama (spreman za vožnju). |
Maksimalna brzina | Oko 255 km/h. |
(2003- 2005.godina).
Tuono Fighter je prvi Streetfighter model koji je tvrtka Aprilija proizvela, te također prvi Streetfighter motocikl koji se serijski proizvodio i postao dostupan „običnim smrtnicima“.
Tuono Fighter je nastao na bazi modela RSV Mille 1000, na zanimljiv i jednostavan način, tako što je RSV izgubio bočne oplate, dobio povišeni i široki upravljač, prednja maska je malo redizajnirana kako bi pratila filozofiju uličnih trkača ili boraca (Streetfigter filozofiju), te su prijenosni omjeri u mjenjaču brzina skračeni u odnosu na RSV Mille kako bi motocikl dobio na živosti i ubrzanju u nižim i srednjim režimima rada.
Zapravo se radi o motociklu koji posjeduje sve osobine supersportaša, ali u paketu sa širokim i podignutim upravljačem koji jamči veliku kontrolu vozila u zavojima i bez bočnih oplata.
Zašto je Tuono Fighter streetfigter a ne naked motocikl??
Naked (gola filozofija) zahtjeva da pogonski agregat bude u cijelosti dostupan pogledu i minimalizam u ostalim oplatama na motociklu.
Tuono obiluje plastikama i raznim posudama koje prekrivaju pogonski agregat, pa se za njega ne može reći da je naked.
Tuono Fighter je pravi streetfighter i „muški“ motocikl kojeg se malo tko usuđuje ukrotiti zbog brutalnosti u razvijanju snage i tvrdoće koja ne dopušta da se opustite niti na trenutak.
Iako je Tuono izuzetno upravljiv motocikl i precizan u zavojima, te nudi nezaboravne užitke u vožnji otvorenim i zavojitim cetama, okretni moment kojeg ima u izobilju i snaga kojom raspolaže definitivno nisu za početnike ili neiskusne vozače.