Tip pogonskog agregata | V- 4 pod 65 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom, Ride-by-Wire System. |
Ukupna zapremina | 999.6 cc. |
Snaga i okretni moment | 162 KS pri 11000 okr/min i 110 Nm pri 9000 okr/min. |
Razvod i napajanje | Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje. |
Mjenjač | Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci. |
Okvir | Dvostruke aluminijske grede sa prešanim i ljevanim elementima. |
Prednji i stražnji ovjes | Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 130 mm. |
Dimenzije prednje i stražnje gume | 120/70-17 i 190/55-17. |
Kočini sustav- naprijed i straga | Dvostruki disk promjera 320 mm i radijalne čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 220 mm i čeljust s dva klipa. |
Međuosovinski razmak | 1440 mm. |
Visina sjedala od tla | 840 mm. |
Zapremina spremnika za gorivo | 17 litara (4 litara rezerva). |
Težina | 179 kg bez tekućina. |
Maksimalna brzina | Nije tvornički deklarirana. |
(2011.- god)
Tuono V4 R, je treća Streetfighter generacija Tuona.
Oznaka V4 daje do znanja da se više ne radi o V2 pogonskom agregatu, već o četverocilindričnom ali V konstrukcije.
Pošto se radi o čak 162 konjske snage i 110 Nm okretnog momenta, Tuono V4 R dolazi sa mnoštvo elekroničkih pomagala koji pomažu da se sva snaga i energija pravilno prenesu putem kotača na cestu.
Tako Tuono V4 R posjeduje sustav APRC (Aprilia Performance Rider Control) koji je preuzet sa supersportskog modela RSV4 Factory APRC.
Sustav objedinjuje u sebi sljedeće komponente:
1. Kontrola proklizavanja stražnjeg kotača koja se može koristiti i za vrijeme vožnje.
2. Kontrola vožnje na stražnjem kotaču koja omogućava vozaču slobodnije otvaranje ručice gasa bez straha da će se motocikl pretjerano propinjati na stražnji kotač.
3. Mehanizam za brzu izmjenu stupnjeva prijenosa .
4. Launch Control, sustav koji omogućava najoptimalnije kretanje iz mjesta.
Svi parametri ovog sustava se mogu podešavati, te je Aprilia prva tvrtka u moto industriji koja je ponudila ovu tehnologiju širokom spektru svojih kupaca na serijski proizvedenim motociklima.