Tuono V4 R


Tuono V4 R
Tip pogonskog agregata V- 4 pod 65 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom, Ride-by-Wire System.
Ukupna zapremina 999.6 cc.
Snaga i okretni moment 162 KS pri 11000 okr/min i 110 Nm pri 9000 okr/min.
Razvod i napajanje Dvije bregaste osovine i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje.
Mjenjač Šest brzina, hidraulična spojka u uljnoj kupci.
Okvir Dvostruke aluminijske grede sa prešanim i ljevanim elementima.
Prednji i stražnji ovjes Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 130 mm.
Dimenzije prednje i stražnje gume 120/70-17 i 190/55-17.
Kočini sustav- naprijed i straga Dvostruki disk promjera 320 mm i radijalne čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 220 mm i čeljust s dva klipa.
Međuosovinski razmak 1440 mm.
Visina sjedala od tla 840 mm.
Zapremina spremnika za gorivo 17 litara (4 litara rezerva).
Težina 179 kg bez tekućina.
Maksimalna brzina Nije tvornički deklarirana.

(2011.- god)

Tuono V4 R, je treća Streetfighter generacija Tuona.

Oznaka V4 daje do znanja da se više ne radi o V2 pogonskom agregatu, već o četverocilindričnom ali V konstrukcije.

Pošto se radi o čak 162 konjske snage i 110 Nm okretnog momenta, Tuono V4 R dolazi sa mnoštvo elekroničkih pomagala koji pomažu da se sva snaga i energija pravilno prenesu putem kotača na cestu.

Tako Tuono V4 R posjeduje sustav APRC (Aprilia Performance Rider Control) koji je preuzet sa supersportskog modela RSV4 Factory APRC.

Sustav objedinjuje u sebi sljedeće komponente:

1. Kontrola proklizavanja stražnjeg kotača koja se može koristiti i za vrijeme vožnje.

2. Kontrola vožnje na stražnjem kotaču koja omogućava vozaču slobodnije otvaranje ručice gasa bez straha da će se motocikl pretjerano propinjati na stražnji kotač.

3. Mehanizam za brzu izmjenu stupnjeva prijenosa .

4. Launch Control, sustav koji omogućava najoptimalnije kretanje iz mjesta.

Svi parametri ovog sustava se mogu podešavati, te je Aprilia prva tvrtka u moto industriji koja je ponudila ovu tehnologiju širokom spektru svojih kupaca na serijski proizvedenim motociklima.

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.