SX 125 | 4.831 eura |
RX 125 | 4.945 eura |
RS 125 | 5.803 eura |
RS4 125 | 4.653 eura |
SXV 450 | 10.097 eura |
RXV 450 | 9.675 eura |
MXV 450 | 9.000 eura |
SXV 550 | 10.524 eura |
RXV 550 | 9.961 eura |
Shiver 750 | 8.519 eura |
Shiver 750 GT | 8.826 eura |
Dorsoduro 750 | 9.482 eura |
Dorsoduro Factory | 10.505 eura |
Mana 850 | 9.514 eura |
Mana 850 GT ABS | 10.437 eura |
Tuono V4 | 13.933 eura |
RSV4 R | 15.992 eura |
RSV4 R APRC | 17.214 eura |
RSV4 Factory | 20.302 eura |
RSV4 Factory APRC SE | 21.416 eura |
Dorsoduro 1200 | 12.347 eura |
Dorsoduro 1200 TC ABS | 13.502 eura |
KRATICE:
cc- centimetara kubičnih.
Ks- konjskih snaga.
Nm- Newtona po metru.
Okr/min- okretaja u minuti.
mm- milimetara.
Pojmovi:
PPC- power-assisted hydraulic control. Spojka sa hidrauličnom komandom koja posjeduje sistem protiv blokiranja stražnjeg kotača prilikom naglog mjenjanja stupnja prijenosa na niže.
Sistem funkcionira putem vakuum pumpe.
ROTAX.
Rotax ili BRP-Rotax GmbH & Co. KG, je Austrijska tvornica osnovana u 1920. godine u Dresdenu (Njemačka), 1943. godine se seli u austrijski Gunskirchen.
Tvornica proizvodi dvotaktne i četverotaktne pogonske agregate visokih performansi za motocikle, karting vozila, ultra lagane i lagane zrakoplove, snježne skutere i plovila.
Tvornica Rotax je od 2008. godine počela proizvoditi i 1,125 cc Helicon, vodeno hlađene, četverotaktne pogonske agregate, s elektronskim ubrizgavanjem 72° V-twin za američki Buell.
Tvornica Rotax je za tvrtku Aprilia razvila dvotaktne pogonske agregate zapremine 50 i 125 kubičnih centimetara, te četverotaktni V-twin zapremine 998 cc i jednocilindrični agregat zapremine 650 cc. (Svi modeli motocikala u enciklopediji koji posjeduju Rotax-ov pogonski agregat, imaju naznačeno u tablici tehničkih podataka da se radi o Rotax-ovom pogonskom agregatu).
UGLJIKOVA VLAKNA.
Ugljikova vlakna: (engl. Carbon fiber) materijal velike čvrstoće i otpornosti ali vrlo male težine koji se dobiva od ugljika.
Koristi se u izradi bolida u Formuli 1, djelova zrakoplova i u mnogim drugim područjima gdje postoji potreba za materijalom koji je vrlo otporan i lagan.
Kao gotov proizvod izgleda kao platno koje da bi dobilo željeni oblik, se umače u epoksi smolu koja se potom stvrdne u kalupu, te se dobiva željeni oblik ili proizvod.
Karbonska vlakna je otkrio Britanski tim znanstvenika koji je radio za RAF (Britanske zračne snage) 1964. godine u Farmbooughu.