Objavljeno: 12.09.2014
Misano, 12. rujna 2014. – Aprilia (Piaggio Grupa) službeno je najavila ulazak u natjecanja u klasi MotoGP.
Povratak Aprilije u najpoznatije motociklističko natjecanje dogodit će se 2015. godine, godinu dana prije ranije najavljenih planova.
Namjera strategije Piaggio Grupe, koja marku Aprilia povezuje s MotoGP natjecanjima, je potaknuti brzu rast konkurentnosti usmjeravajući sva tehnička i organizacijska znanja marke u razvijanje prototipa.
Iz tog razloga Aprilia Racing poslat će svoje motocikle na stazu u suradnji s Gresini Racing timom.
Ova će suradnja Aprilia Racing timu, predstavniku talijanske sportske izvrsnosti i protagonistu motociklističkih natjecanja na globalnoj razini, omogućiti korištenje iskustva i znanja koje Gresini Racing posjeduje u MotoGP prvenstvu te time poduprijeti stratešku odluku o ulasku u MotoGP prvenstvo već sljedeće sezone.
Ugovor o suradnji potpisan je za razdoblje od četiri godine pa će Gresini Racing voditi Aprilia motocikle na MotoGp stazama do sezone 2018. Aprilia Racing trenutačno procjenjuje koje će vozače odabrati za sudjelovanje u Moto GP projektu.
„Odlučili smo debitirati godinu ranije od planiranog budući da su tehničke i natjecateljske vještine Aprilia Racing tima na vrhuncu,“ komentirao je predsjednik i izvršni direktor Piaggio Grupe Roberto Colaninno: „napredak u Superbikeu bio je izvrstan kad uzmemo u obzir da smo od ulaska u prvenstvo 2009. godine do sad postigli pet naslova prvaka s Aprilijom RSV4.“
Rezultati Aprilije u zadnjem desetljeću bili su izvanredni: „Piaggio Grupa upravlja markom Aprilia od 2005. godine,“ podsjeća na Roberto Colaninno, „i u manje od deset godina Aprilia je osvojila 26 od ukupno 52 naslova svjetskog prvaka osvojenih otkad marka postoji.
Uz to postoje četiri dodatna naslova prvaka: naslov Marca Simoncellija u klasi 250 s markom Gilera i tri naslova mladog Marca Marqueza, uključujući i njegov prvi naslov prvaka, u klasi 125 s markom Derbi koja je također dio Piaggio Grupe.“
Aprilia Racing nosi epitet najtrofejnijeg europskog trkaćeg odjela u novije doba.
Predstavlja izvanredne, talijanske tehničke vještine koje su u nešto više od 20 godina marku iz Noalea učinile protagonistom u svim najvažnijim svjetskim natjecanjima i donijele impresivna 52 naslova svjetskog prvaka.
Aprilia se trenutačno ponosi sljedećim trofejima: 294 pobjede i 38 naslova prvaka u Grand Prix prvenstvima (19 naslova konstruktora i 19 naslova vozača), 45 pobjeda i 5 naslova prvaka u WSBK prvenstvu (3 naslova konstruktora i 2 vozača) i 9 naslova prvaka u off-road disciplinama.
Brojni protagonisti motociklističkih natjecanja utrkivali su se, pobjeđivali i educirali na Aprilia motociklima.
Tu su Max Biaggi, Loris Capirossi, Valentino Rossi, Marco Melandri, Manuel Poggiali, Jorge Lorenzo i Casey Stoner.
Čak je i Marc Marquez svoj prvi naslov prvaka osvojio na Derbi motociklu iz Piaggio Grupe u klasi 125.
Time se Piaggio grupa može pohvaliti s ukupno 102 naslova svjetskog prvaka koje su uz Apriliju postigle i legendarne marke Moto Guzzi, Gilera i Derbi.
Gresini Racing, kojim upravlja dvostruki prvak klase 125 Fausto Gresini, sudjeluje u Grand Prix natjecanjima od 1997. godine i postigao je izvrsne rezultate: uz dva naslova prvaka koje su osvojili Daijiro Kato 2001. godine (klasa 250) i Toni Elias 2010. godine (Moto2) ostvario je 40 pobjeda i 114 plasmana na pobjednički podij.
Uz to je tri godine zaredom prvenstvo završio s plasmanom na drugo mjesto: 2003. i 2004. godine s vozačem Sete Gibernau i 2005. godine s Marcom Melandrijem.
Za Gresini Racing vozili su vrhunski vozači kao što su Alex Barros, Loris Capirossi, Colin Edwards i Marco Simoncelli.
Gresini Racing već sudjeluje u svim Grand Prix klasama te su u ovoj sezoni među ključnim igračima s Alvarom Bautista and Scottom Reddingom u MotoGP prvenstvu, Xavierom Siméonom and Lorenzom Baldassarrijem u klasi Moto2 te s Niccolòm Antonellijem i Eneaom Bastianinijem u klasi Moto3.