Objavljeno: 23.07.2012
Za 2012. godinu Aprilia je poboljšala i osvježila svoj maksi supermoto model Dorsoduro 1200.
Što se tiče estetike, Dorsoduro 1200 je dobio nove grafike i oznaku 1.2 na bočnim oplatama spremnika za gorivo, što označava da se radi o ukupnoj zapremini od blizu 1200 ccm.
Takvo rješenje u označavanju ukupne zapremine je dosad bilo karakteristično za auto industriju, pa je zanimljivo da su se u Apriliji odlučili za takav potez.
Ukupna težina samog motocikla je smanjena za čak tri kilograma što se postiglo ugradnjom novih aluminijskih naplataka koji sada imaju tri kraka koji se granaju u obliku slova Y, a dosad su se ugrađivali naplatci s pet krakova.
Navedeno je rezultiralo smanjenem težine od 2.3 kg, a ostala težina je reducirana na lakšem držaču tablice, prednjem blatobranu i štitnicima ispušnih topova kojima su smanjene dimenzije.
Također zbog smanjena rotacijkih masa u kotačima, Dorsoduro 1200 je postao lakši na prebacivanjima u zavojima, a potpomognut novom generacijom Aprilia ATC system (Aprilia Traction Control) jamči još više zabave i sigurnosti na skliskim i pjeskovitim podlogama.
Tu su naravno i tri mape paljenja, Sport, Touring i Rain.
U Sport mapi paljenja Dorsoduro se pretvara u eksplozivni adrenalinski stroj zbog agresivnog odgovora na kontrolu gasa.
Touring mod služi svakodnevnoj primjeni i putovanjima, dok u Rain mapi motocikl raspolaže reduciranom snagom od 100 KS, što pogoduje očuvanju gripa na skliskim podlogama i samnjuje potrošnju goriva.
Snaga i okretni moment su na papiru ostali nepromjenjeni, dakle 130 KS pri 8700 okr/min i 115 Nm pri 7200 okr/min, no u praksi se pokazalo da novi Dorsoduro 1200 ima bliže 140 KS, što nikako ne utječe na dugotrajnost i pouzdanost pogonskog agregata koji sa svojih 1200 ccm ukupne zapremine može podnijeti i puno veću snagu.