Objavljeno: 02.11.2010
Donosimo vam novitete koje Piaggio Grupacija predstavlja na ovogodišnjem EICMA sajmu motocikala u Milanu.
Aprilia predstavlja u kategoriji sportskih motocikala za mlađe vozače, odnosno početnike, dva noviteta: RS4 u verziji 50 ccm kojeg pokreće dvotaktni pogonski agregat, te RS4 125 kojeg pokreće novi jednocilindrični, četverotaktni pogonski agregat s elektronskim ubrizgavanjem i četiri ventila, koji je u potpunosti aprilijin proizvod.
Dizajn je u stilu supersportskog modela RSV4 i time se prekida tradicija po kojoj je dosad uzor modelima manje zapremine bio supersportski model RSV. (Slike 1, 2 i 3)
Nadalje tu je novi Tuono V4 R kojeg pokreće V4 pogonski agregat sa najnovijom Ride by Wire generacijom kontrole gasa, te razvija 110 Nm pri 1000 okretaja manje nego što je to slučaj kod bratskog RSV4 od kojega preuzima pogonski agregat.
Tu je i novi ispušni sustav bypass valve koji je 2 kg lakši od onoga na RSV4, te puni paket elektronskih „pomagala“ (Aprilia Traction Control, Aprilia Quick Shift, Aprilia Wheelie Control i Aprilia Launch Control), a ovim posljednim navedenim sustavom (ALC) Tuono dobiva na raspolaganje svih 162 Ks, naravno nakon pritiska tipke koja se nalazi kod lijevog rukohvata. (Slike 4 i 5)
U supermoto segmentu novitet je Dorsoduro 1200 kojeg smo vam već ranije predstavili u jednom od naših članaka, pa ćemo spomenuti da se radi o novom supermoto članu obitelji koji svoj izgled preuzima od manjeg brata Dorsodura 750, ali zato dobiva novi pogonski agregat zapremine 1200 ccm, koji razvija pozamašnu snagu od 130 Ks pri 8700 okr/min te 115 Nm pri 7200 okr/min u paketu sa Aprilia Traction Control sustavom. (Slike 6 i 7)
Aprilia RSV4 Factory APRC Special Edition je posebno izdanje supersportskog modela RSV4 koje dolazi sa APRC paketom opreme koji u sebi uključuje (Aprilia Traction Control, Aprilia Quick Shift, Aprilia Wheelie Control i Aprilia Launch Control).
RSV4 Factory APRC Special Edition je supersportski motocikl koji u sebi utjelovljuje cjelokupno iskustvo i znanje koje je Aprilia stekla u sezoni 2010. sa Maxom Biaggiem kao svjetskim prvakom u SBK, te postavlja nove standarde u izradi serijskih supersportskih motocikala. (Slike 8, 9 i 10)
Derbi predstavlja Enduro i Supermoto verziju Senda DRD.
Radi se o modelima u kategoriji 50 ccm koje pokreće vodeno hlađeni dvotaktni agregat. (Slike 11 i 12)
Gilera predstavlja svoj najprodavaniji skuter Runner u mat crnoj verziji, Runner „Black Soul“ koja modelu Runner daje dodatnu dozu sportske agresivnosti, te model Fuoco 500ie također izveden u mat varijanti, no kod modela Fuoco se radi o mat sivoj boji s posebnim grafikama. (Slike 13 i 14)