Objavljeno: 21.10.2013
Dvostruka pobjeda za Eugenea Lavertyja koji je dominirao na stazi Jerez u posljednjem kolu WSBK prvenstva 2013.
Aprilia već drugu godinu za redom osvaja titulu Svjetskog prvaka među konstruktorima, što potvrđuje snagu modela RSV4.
Aprilia ostvaruje naslov prvaka s velikom prednošću osvojivši 550 bodova ispred Kawasakija s 501 bodom, BMW-a s 443, Suzukija s 243, Honde s 236, Ducatija s 185 i Yamahe s 8 bodova.
Laverty je drugi a Guintoli treći u ukupnom poretku vozača.
Sada Aprilia nosi 52 naslova Svjetskog prvaka dok je 5 naslova osvojila na WSBK prvenstvu u posljednje četiri godine.
Eugene Laverty i Aprilia RSV4 dominirali su u posljednjem kolu WSBK prvenstva 2013.
U prvoj je utrci Laverty nadjačao Melandrija s nevjerojatnim pretjecanjem s vanjske strane posljednjeg zavoja.
Prije toga bio je u vodstvu tijekom cijele utrke dok ga Melandri nije prestigao dva kruga prije kraja utrke.
Izgledalo je kao da je sve gotovo no Laverty je dao sve od sebe i ostvario je pobjednički potez odabravši najzahtjevniju liniju prolaska kroz posljednji zavoj borbu za pobjedu u uzbudljivoj završnici.
U drugoj je utrci Laverty pratio Sykesa koji se pokušao odvojiti od ostalih vozača i nije se odvajao od njega, pritom pokazujući svoju samouvjerenost, vještinu i snagu Aprilije RSV4.
Osam krugova prije kraja odlučno ga je prestigao, napravio pristojnu prednost te ostvario svoju devetu pobjedu ove sezone.
Eugene Laverty: „Današnje pobjede bile su vrlo različite.
Druga je bila puno jednostavnija jer sam ostvario veliku prednost pred Tomom dok je u prvoj utrci borba trajala do posljednjeg metra.
Zadovoljan sam s ovom dvostrukom pobjedom.
To je rezultat koji potvrđuje naš potencijal uz niz plasmana na podij na kraju ove sezone.
Na žalost izgubili smo vrijedne bodove na početku sezone no ne volim se žaliti i tražiti isprike.
U svakom slučaju, osvajanje drugog mjesta u ukupnom poretku vozača, s većim brojem pobjeda u usporedbi s ostalim vozačima, izvrstan je rezultat kao i osvajanje naslova prvaka za Apriliju.“
Sylvain Guintoli, i dalje spriječen ozljedom ramena koja ga ometala od sredine sezone, morao je odustati od napada za plasman na podij tijekom prve utrke, budući da je bio sporiji od vodeće trojke te je utrku završio na solidnom četvrtom mjestu.
U drugoj je utrci sve nadoknadio budući da je čvrsto držao treće mjesto sve do kraja utrke.
Sylvain Guintoli: „Ova sezona bila je fantastična.
Borio sam se za naslov prvaka u svojoj debitantskoj godini na novom motociklu.
Nažalost, nakon ozljede ramena, nešto je nedostajalo pa u drugoj polovici sezone nisam bio u punoj formi.
U svakom slučaju, iskustvo koje sam stekao bit će od velike vrijednosti za sljedeću sezonu. Kao i uvijek, kad ne pobijediš razmišljaš o napredovanju za sljedeću sezonu.
Danas, pogotovo u drugoj utrci, pokušao sam pratiti Eugenea i Toma no nisam imao pravi tempo i dovoljno snage za to.
Ovim završava izvrsna sezona za mene, izvrsni tim i timskog kolegu koji mi je dao vjetra.
Sada ću se usredotočiti na oporavak i pripremu za sljedeće prvenstvo.“
Pobjedama u Jerezu Aprilia osvaja naslov svjetskog prvaka među konstruktorima u Superbikeu.
Riječ je o petom naslovu prvaka ove talijanske marke u posljednje četiri godine WSBK prvenstva i zaredom drugi naslov prvaka među konstruktorima.
Ovo je 52. naslov svjetskog prvaka u povijesti Aprilije.
Romano Albesiano, Voditelj Aprilia Racing tima: „Naslov prvaka među konstruktorima pokazatelj je savršenog tima i vozača koji iza sebe imaju izvanrednu sezonu.
Rijetkost je u garaži imati dva toliko talentirana vozača u jednoj sezoni.
Laverty i Guintoli bili su u borbi za osvajanje naslova prvaka već od samog početka prvenstva.
Devet pobjeda koje je Laverty ostvario dokazuju da je svojoj urođenoj brzini dodao sportsko iskustvo i konstantne rezultate.
Guintoli je držao vodeću poziciju tijekom većeg dijela sezone zahvaljujući konstantno izvrsnim rezultatima te ovom prilikom želimo zahvaliti vozačima za naslov prvaka koji smo danas osvojili.“
Aprilia je prvak među konstruktorima Superbike prvenstva 2013.
Riječ je o marki koja predstavlja ponos Italije u sportskom motociklizmu ove sezone.
To je peti naslov prvaka u sklopu SBK prvenstva u posljednje četiri godine i 52. naslov Svjetskog prvaka u povijesti ove talijanske marke.
Laverty i Guintoli završili su prvenstvo na drugom i trećem mjestu u ukupnom poretku vozača.
Nakon dominacije u ukupnom poretku tijekom cijele sezone, počevši s izvanrednim utrkama na Phillip Islandu gdje je ostvarila pet od mogućih šest plasmana na podij, Aprilia je okrunjena naslovom
svjetskog prvaka među konstruktorima u sklopu prvenstva WSBK 2013.
Ovom je titulom Aprilia ponovno ponos Italije u sportskom motociklizmu za sezonu 2013. Ova marka iz Noalea sada nosi 5 naslova svjetskog prvaka u posljednje četiri godine Superbike prvenstva i povećava izvanrednu kolekciju titula na 52 titule svjetskog prvaka u tek nešto više od dvadeset godina.
Uz 10 pobjeda (9 Laverty i 1 Guintoli) i 26 plasmana na podij Aprilia je prikupila 550 bodova ispred Kawasakija koji je prikupio 501 bod, BMW-a s 443 boda, Suzukija s 243 boda, Honde s 236, Ducatija s 185 i Yamahe s 8 bodova.
To je neosporNa potvrda superiornosti Aprilije RSV4.
Konkurentnost modela RSV4 potvrđena je rezultatima manjih timova koji su s tim motociklom osvojili tri plasmana na podij (2 Giugliano i 1 Fabrizio) i jednu prvu startnu poziciju.
Aprilijini izvanredni rezultati grade se već pet godina uz stalnu predanost od debija 2009. godine do osvajanja dvostrukog naslova prvaka (među vozačima i konstruktorima) 2010. godine kao i 2012. godine.
Iskustvo koje je stečeno uz ovaj talijanski Superbike omogućilo je postizanje konstantnih rezultata svim vozačima na različitim stazama i u iznimno različitim uvjetima.
Romano Albesiano, voditelj Aprilia Racing odjela, izrazio je zadovoljstvo rezultatom koji nagrađuje izvanredni tim ljudi: „Naslov prvaka među konstruktorima izuzetno je vrijedno postignuće koje ima široko značenje.
To je potvrda o izvrsnosti dizajna našeg RSV4 koji je već godinama dominantan na stazama.
Taj je motocikl ponos Italije.
Za mene, nakon što sam s našim inženjerima vodio razvoj cestovne verzije modela RSV4, uvijek je uzbudljivo gledati kako taj motocikl osvaja naslov prvaka na stazi.
Ove godine bili smo svjedok definitivne potvrde Aprilije RSV4 kao najboljeg super sportskog motocikla nove generacije.
Konstantni rezultati koje su postizali Laverty i Guintoli s tvorničkim timom i vozači pratećih timova Althea Team i Red Devils doveli su Apriliju do dominacije u ukupnom poretku među konstruktorima od prve do posljednje utrke dok su vozači tvorničkog tima cijelo vrijeme bili u borbi za osvajanje naslova prvaka među vozačima.
Kao voditelj Motociklističkog tehničkog centra Piaggio Grupe vrlo sam zadovoljan budući da je model RSV4 razvijen na temelju suradnje odjela za razvoj i proizvodnju cestovnih motocikala i Noale racing odjela.
Ovaj motocikl je talijanski dragulj koji pobjeđuje na stazama te entuzijastima svakodnevno pruža jedinstveni užitak na cesti.
Kolo prvenstva na Jerezu moje je prvo kolo kao voditelju Aprilia Racing tima pa pohvale i moje zahvale mogu biti upućene samo na one koji su, na svim razinama, radili na ovom izvanrednom projektu i doveli ga do brojnih pobjeda tijekom nekoliko sezona.“
Nova avantura Aprilia Racing odjela u svjetskom Superbike prvenstvu započela je 2009. godine razvojem inovativnog modela RSV4.
Svojim ekskluzivnim V65° pogonskim agregatom i šasijom koja je proizašla iz dugogodišnjeg iskustva u natjecanjima Aprilijin superbike označio je prekretnicu u svijetu super sportskih motocikala.
Sposobna pobjeđivati već u svojoj debitantskoj sezoni, Aprilia RSV4 osvojila je dvostruki naslov prvaka 2010. godine pa je prvi put u povijesti talijanski vozač na talijanskom motociklu ostvario naslov prvaka u Superbike prvenstvu dok je jednak rezultat postignut i 2012. godine.
Sada Aprilia u sklopu Superbike prvenstva nosi 5 titula svjetskog prvaka (2 među vozačima i 3 među konstruktorima) s 38 pobjeda i impresivnih 93 plasmana na pobjednički podij uz 16 prvih startnih pozicija.
Aprilia ukupno nosi 52 titule svjetskog prvaka (38 u MotoGP, 5 u Superbike i 9 u off-road disciplinama) što je čini jednom od najtrofejnijih europskih marki u povijesti natjecateljskog motociklizma.