Verona Motor Bike Expo 2013.

Objavljeno: 24.01.2013


Motor Bike Expo 2013. u Veroni je ove godine proslavio svoju 75-godišnjicu a sajam je posjetilo oko 130.000 posjetitelja u samo tri dana, što je respektabilna brojka u ovim uvjetima.

Da podsjetimo, Verona Motor Bike Expo je sajam motocikala i moto opreme namjenjen ponajprije ljubiteljima custom cruisera, prerada i sličnih dvokotačnih vozila te je jedan od rijetkih moto sajmova koji nudi izdašnu ponudu moto opreme po sniženim cijenama.

Tako je i ove godine u prva tri paviljona bilo zaista svakakvih rukotvorina custom filozofije te također opreme za motoriste i njihove ljubimce dokle pogled seže.

No primjetili smo da je kriza uzela svoj danak među drugim izlagačima, tako npr ove godine Honda, Suzuki i Yamaha su bili minimalno zastupljeni po broju izložbenih primjeraka i izložbenom prostoru, jedino je Yamaha imala veći lager ponude a Kawasaki je predstavio svoje novi model Ninje 636.

Također izlagači opreme za vozače racing i touring filozofije su nastupili u osjetno manjem broju te je u nekim paviljonima čak bilo i praznih izložbenih prostora, što nismo navikli vidjeti na sajmu u Veroni.

S druge strane Talijanske marke Ducati i Bimota su nastupile na izuzetno velikom izložbenom prostoru sa svom popratnom ponudom i na viskokoj razini.

Ducati je tradicionalno (za Veronu) imao najveći izložbeni prostor koji je zauzimao skoro trećinu površine cijelog paviljona te gužva nije popuštala od jutra do same večeri pred zatvaranje sajma.
Naravno Ducati je predstavio svoje nove modele Hypermotard, Hyperstradu, Diavel Stradu i Multistradu 1200.
Također Ducati štand je imao i svoj butik s odjećom i obućom u kojem se moglo pronaći artikala sniženih čak i do 70%!

Bimota nije nastupila s tako senzacijalno velikim izložbenim prostorom ali je ponudila cijelu ergelu prerada i originalnih modela koji su plijenili poglede mnogih moto entuzijasta.

Također nas je nagativno iznenadila činjenica da austrijski KTM ove godine nije imao izložbeni prostor te ga čak nije ni bilo na popisu izlagača a Aprilija, mada tradicionalno ne izlaže na sajmu u Veroni, nije imala tuning prerada ili nekakvih drugih primjeraka kojih se znalo vidjeti.

Doduše bilo je nekih izložbenih primjeraka KTM-a i Aprilije ali u svojstvu izlagača dodatne opreme i tuninga.

Zato je Harley Davidson imao impozantno veliki izložbeni prostor koji se može mjeriti s Ducatijevim, ali navedeno ne čudi s obzirom na to da je sajam u Veroni namjenjen ponajprije ljubiteljima customa, međutim kriza je uzela svoj danak i kod amerikanaca pa se tako nije moglo vidjeti baš puno novih modela.

Prostor za izlaganje rabljenih vozila je poprilično narastao te nas je iznenadio svojom velikom ponudom i niskim cijenama, što je još jedna posljedica krize koja još uvijek žestoko drma Europu.

Zaključno možemo reći da je Verona Motor Bike Expo i ove godine privukao mnoge svojom ponudom i povoljnim cijenama te je priredio show za široku populaciju motorista.
No nadamo se da se trend smanjivanja ponude i događaja neće nastaviti te da će druge godine sajam u Veroni zasjati svojim punim sjajem kakvog je imao proteklih godina.

Autor teksta:

Marko Heder