Objavljeno: 14.07.2014
Laguna Seca (Kalifornija – SAD) – 13. srpnja 2014 – Aprilia Racing odnosi pobjedu na Laguna Seci. Marco Melandri dominirao je prvom utrkom koju je završio ispred timskog kolege Guintolija.
Padom je okončao drugu utrku u kojoj je ponovo bio u vodstvu.
Aprilia je trijumfirala u prvoj utrci na uzbudljivoj stazi Laguna Seca.
Nakon izvrsnog starta Melandri i Guintoli preuzeli su vodstvo već u prvom krugu nakon Sykesove pogreške u zavoju s nazivom ''corkskrew''.
Taj je trojac pokazao tempo kojeg ostali nisu mogli pratiti pa su se odvojili od ostatka grupe.
Prije sredine utrke Aprilijin dvojac, s Melandrijem na prvom mjestu, počeo je povećavati svoju prednost pred Sykesom.
U drugom je dijelu utrke Melandri postavio tempo kojeg njegov timski kolega nije uspio održati i time ostvario svoju prvu pobjedu nakon dvostruke pobjede u Maleziji.
Guintoli je uspio zadržati prednost pred Sykesom, osvojivši time drugo mjesto.
Druga je utrka također obilježena dominacijom Marca Melandrija budući da je bio uvjerljivo u vodstvu prije prekida utrke uslijed Lowesovog pada.
Na ponovljenom startu Melandri je ponovo preuzeo vodstvo ispred Sykesa i timskog kolege Guintolija no utrka je ponovo prekinuta nakon pada Barriera.
Nakon trećeg starta Melandri je ponovo ostvario pozamašnu prednost pred ostalima.
Sve je ukazivalo na ponovnu pobjedu Melandrija, čiji se osjećaj na Apriliji RSV4, nositeljici naslova prvaka, povećava iz utrke u utrku, no pad 5 krugova prije kraja utrke zaustavio je njegov put ka pobjedi.
Taj rezultat ne mijenja činjenicu da je Melandri bio glavni igrač kalifornijskog vikenda SBK prvenstva. Uz samo nekoliko preostalih krugova Guintoli je zauzeo drugo mjesto koje potvrđuje njegovu konkurentnost i konstantnost kojima čvrsto zauzima drugo mjesto u ukupnom poretku prvenstva.
Marco Melandri: „Moj start u prvoj utrci bio je izvrstan ali sam tijekom prvih nekoliko krugova bio nervozan jer Tom uvijek pokuša pobjeći već na početku utrke.
Kad je napravio pogrešku na corkscrew-u bio je pravi trenutak za vožnju do same granice.
Vozio sam svojim tempom, koncentrirao sam se i nisam činio pogreške.
Žao mi je zbog ishoda druge utrke.
Napravio sam nekoliko pogrešaka prilikom izmjena brzina na trećem startu i mislio sam da imam problem s mjenjačem.
Time sam izgubio koncentraciju.
Kad sam shvatio da je sve u redu vozio sam agresivno, no izletio sam u zadnjem zavoju.
Razočaran sam jer sam definitivno mogao ostvariti dvostruku pobjedu, no i dalje sam zadovoljan s radom kojeg smo obavili tijekom ovog vikenda.“
Sylvain Guintoli: „Kao i uvijek, dao sam sve od sebe.
U prvoj sam utrci imao dobar tempo i nisam napravio nijednu pogrešku.
U prvim sam krugovima imao dobar osjećaj i mogao sam pokušati napasti Marca, no odlučio sam ostati iza njega.
Vrlo je dobro vozio i nisam uspio držati njegov tempo.
Prekidi u drugoj utrci podsjetili su me na prošlu godinu i mislio sam da ću moći popraviti rezultat no Sykes je zaista nepobjediv na kratkim utrkama.
Definitivno smo još u igri i nećemo se predati, no tijekom ljetne stanke morat ćemo naporno raditi kako bismo bili još jači za završetak sezone.“
Michele Colaninno, izvršni direktor tvrtke IMMSI i član upravnog odbora Piaggio Grupe bio je uz pobjednički podij nakon trijumfa u prvoj utrci i komentirao: „Ovo je pobjeda tima koji nikad nije prestao vjerovati u dobre rezultate, tima koji već pet godina zaredom ostvaruje pobjede na SBK prvenstvu.
Gledati kako dvije Aprilije RSV4 jure ispred svih, u ovoj zemlji i na stazi koja ima takvu povijest, pruža iznimno zadovoljstvo, ne samo meni već i svim talijanskim ljubiteljima motociklističkog sporta.“
WSBK 2014 – VOZAČI
1. Sykes (Kawasaki) 325
2. Guintoli (Aprilia) 281
3. Rea (Honda) 261
4. Baz (Kawasaki) 253
5. Melandri (Aprilia) 217
6. Davies (Ducati) 159
7. Giugliano (Ducati) 153
8. Elias (Aprilia) 137
9. Laverty (Suzuki) 134
10. Haslam (Honda) 133
WSBK 2014 – KONSTRUKTORI
1. Kawasaki 342
2. Aprilia 318
3. Honda 261
4. Ducati 220
5. Suzuki 200
6. BMW 58
7. MV Agusta 20
8. EBR 2