Objavljeno: 17.01.2016
Ducati je ušao u Cruiser segment učinivši to na sebi svojstven način.
Kao što je i za očekivati od Ducatija, stvoren je motocikl vrhunskog dizajna, tehnologije i performansi. Ime mu je XDiavel, a spaja dva svijeta, Cruiser svijet malih brzina, opuštene vožnje, dugih putovanja, položaja na motociklu s nogama naprijed i Ducati svijet karakterističan po talijanskom stilu, filigranskom inženjeringu i nenadmašnim performansama.
XDiavel jamči uzbuđenje malih brzina tipično za Cruiser motocikle i adrenalin svojstven svakom Ducati motociklu.
Upravo "X" u imenu XDiavela simbolizira spoj u jednom motociklu dvaju na prvi pogled dalekih i nespojivih svjetova.
5000, 60, 40. XDiavel koncept sažet u samo tri broja
5000 je broj okretaja pri kojem dvocilindarski agregat ostvaruje maksimalni zakretni moment (13.1 kgm).
Za Ducatijev agregat iznimno nizak broj okretaja, ali savršen za jedan Cruiser.
Zakretni moment od 10 kgm dostupan je već od 2.100 okr/mim, a snaga je konstantna kroz cijelo radno područje.
Da se radi o pravom Ducati agregatu jamči vršna snaga od 157 KS. Za ove impozantne brojke zaslužni su Ducatijevi inženjeri koji su konstruirali agregat Testastretta DVT 1262, pravo inženjersko remek djelo.
Kolika je razina posvećenosti detaljima kod ovog motocikla govori podatak da iako je agregat tekućinom hlađen, na njemu nisu vidljive ni vodena pumpa ni cijevi rasladnog sistema.
60 je broj mogućih ergonomskih pozicija na ovom motociklu.
XDiavel pruža obilje personalizacije položaja na motociklu zahvaljujući 4 moguće pozicije nožnih komandi, 5 različitih sjedala i 3 različita upravljača.
Moguće je ugraditi i komfornije suvozačko sjedalo sa malim naslonom.
40 je maksimalan nagib koji XDiavel može ostvariti. XDiavel je Ducati, stoga je očekivano da može vozaču koji to poželi omogućiti sportskiju vožnju.
Okvir motocikla, ovjes i kočnice omogućuju sportski način uživanja u ovom motociklu, a da pritom ne dovode u pitanje udobnost i lakoću upravljanja koja se očekuje prilikom opuštene vožnje.
XDiavel je prvi Ducati motocikl koji je umjesto lancem, opremljen remenom koji je tiši, čišći, zahtjeva manje održavanja i kao takav je nezamjenjiv za Cruiser motocikl.
Dizaj i tehnologija XDiavel spajaju se u Full LED svjetlima kojima je motocikl opremljen.
Kao i svaki Ducati posljednje generacije XDiavel je opremljen i Bosch IMU sistemom koji mjeri nagibe i brzinu pokreta motocikla te u kombinaciji sa kontrolom trakcije (DTC), modovima vožnje, ABS-om sa funkcijom rada u nagibu, tempomatom i DPL sustavom kretanja ovaj tehnološki dragulj diže na visoku razinu performansi, a prije svega sigurnosti.
Kod S verzije XDiavela dostupna je sjajna crna boja, prednje vilice su s DLC premazom, prednji far je s DRL (dnevnim svjetlom), prednje kočione čeljusti su Brembo M50, a motocikl je opremljen i sa ekskluzivnijim sjedalom.
Strojno obrađeni detalji kao naplatci od lake legure i aluminijski pokrovi remena distribucije dodatno naglašavaju i zaokružuju neponovljiv dizajn XDiavela.
www.ducati.hr