AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 1099cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 160 Ks pri 9750 okr/min i 123 Nm pri 8000 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO- komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i radijalna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15.5 litara. 3.5 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1430mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 175 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 190/55-17- |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 290 km/h. |
Model 1098.( 2007- 2008. god) postaje najjači serijski dvocilindraš na svijetu i s ovim modelom se nastavlja evolucija tekućinom hlađenih pogonskih agregata tvornice Ducati.
Nakon ne baš uspjelog modela 999 model 1098 se vrača starim korijenima kuće što se tiče izgleda.
Opet je tu jednostruka stražnja vilica i odvojeni ispušni topovi ispod sjedala te prepoznatljiv prednji kraj oštrih linija.(Glavna slika)
Iako 1098 raspolaže zapreminom od 1099 cc, Ducati se odlučio nazvati ga 1098 kako bi tim nazivom podsjećao na uspješni i legendarni 998.
Verzija Tricolore u bojama Talijanske nacionalne zastave dolazi serijski opremljena s Termignoni ispušnim sustavom, prednjim karbonskim blatobranom (ugljikova vlakna) i boljim ovjesom tvrtke Ohlins.(Slika 1)
Mnogim Ducati fanovima i potencijalnim kupcima je bilo drago kad se 1098 pojavio 2007. godine na tržištu i zbog toga je došlo do „buma“ u prodaji.
Treba spomenuti i činjenicu da je 1098 osvojio nagradu Motocikl godine 2007. odnosno prvo mjesto u tom nadmetanju u kojem svoje glasove daju skoro sve države svijeta a treće mjesto u tom nadmetanju je osvojio također jedan Ducati model, Hypermotard 1100.(Slika 2)
1098 R. Najeksluzivnija verzija serije 1098 koju će samo rijetki sretnici uspjeti pribaviti.(Slika 3)
1098 R razvija 180 konjskih snaga i maksimalni okretni moment od 134 Nm a suha težina mu iznosi 165 kilograma što je desetak kilograma manje od „običnog“ modela 1098 koji raspolaže sa 20 Ks i 11 Nm manje pri istim okretajima.(Slika 4)