AGREGAT- DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L- Koncepcije |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 1198,4cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 170Ks pri 9750 okr/min i 131,4Nm pri 8000 okr/min. |
RAZVOD- dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS- lanac, O-ring. Mjenjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO- komada, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE- PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 330mm i radijalna klješta/disk promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15,5 litara. 3,5 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1430mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 173/171 kg. |
DIMENZIJE GUMA- PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 190/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 320 km/h. |
1198 je nasljednik modela 1098 i vidljivo je iz naziva samog modela da se radi o povećanju zapremine u vrijednosti od 100 cc, čime se povećala ukupna snaga za 10 Ks, što je povećanje od 10% u odnosu na stariji model koji sada gubi titulu najjačeg serijskog dvocilindraša, ali treba napomenuti da prethodni model 1098 R razvija 180 Ks što je još uvijek 10 Ks više od novih modela 1198 i 1198 S, a to će tako ostati dok ne izađe nova verzija 1198 R koji će najvjerojatnije razvijati oko 190 Ks.(Glavna slika)
1198 S razvija identičnu snagu i okretni moment, pri istim okretajima kao i „obična“ verzija 1198, ali je 1198 S olakšan za dva kilograma u odnosu na 1198.
Sve u svemu 1198 i dalje ostaje prekrasan i eksluzivan motocikl, ali sada sa još brutalnijim karakterom, koji je namjenjen za sportske piste i natjecnja, a u puno manjoj mjeri za svakodnevnu uporabu u kojoj dolaze do izražaja nedostaci ovog motocikla za takvu namjenu, a to su mali kapacitet spremnika za gorivo koji nije pogodan za dulja putovanja, suvozačko sjedalo ili „sjedalce“ koje suputnika poziva samo na kraće vožnje i zamoran položaj vozača koji opterećuje ruke i leđa u svakodnevnoj primjeni.(Slika 1)