AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 748cc |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 97 Ks pri 11000 okr/min i 73 Nm pri 9000 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 14 litara. 4 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1410mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 185 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/60-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 240 km/h. |
Na slici, 748 Biposto.
748 je nastao tako da je jednostavno smanjen radni obujam modela 916 sa 916 cc na 748 cc pa je posljedica toga bila da se pogonski agregat modela 748 morao zavrtjeti na većim okretajima kako bi zadržao što veću snagu.(Glavna slika)
Gabariti i izgled modela 748 su identični kao i kod modela 916, 996 i 998 a tako je i s dimenzijama guma, te mu niti težina nije puno manja u odnos na veću braću (916, 996 i 998).
Model 748 se proizvodio od 1994- 2002. godine.(Slika 1) 748 R.
Verzije R i S se ne razlikuju od osnovne verzije samo po sjedalu suvozača, već je tu i nešto veća snaga i okretni moment koji kod manjeg modela 748 ne dolaze previše do izražaja, koliko je to slučaj kod kapacitetnijih modela.(Slika 2)
Na slici 3 je model 748 S.
Iako je na bočnim oplatama vidljiva oznaka 748 ovaj motocikl zrači jednakom agresivnošću i karizmom kao i njegova veća braća 916, 996 i 998.(Slika 4)