AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 749cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 106,6 Ks ri 9500 okr/min i 82 Nm pri 8500 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15,5 litara. 3,5 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1420mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 188 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 250 km/h. |
749. (2004- 2006. god) je svojim gabaritima i izgledom identičan modelu 999 ali mu je radni obujam smanjen sa 998 cc na 749 cc te je posljedica toga osjetno manja snaga u odnosu na većeg brata ali zato ovaj model ima druge prednosti poput: veće agilnosti i bolju iskoristivost u svakodnevnoj uporabi, radi nježnijeg razvijanja snage i okretnog momenta na nižim okretajima vrtnje.(Glavna slika)
749 pruža mnogo zabave i adrenalina u vožnji i odlikuju ga vrlo dobre performanse za ovu kategoriju supersportaša u klasi 750 cc.
Opremljen je svim potrebnim komponentama za sportsku vožnju od ovjesa pa do kočnica.(Slika 1) 749 Dark.
Sve karakteristike „običnog“ modela 749 su identične, osim što je ovaj model izveden u mat crnoj boji.(Slika 2)
Personalizirani primjerak modela 749 sa prednjim i stražnjim blatobranom od ugljikovih vlakana te isto tako štitnikom pogonskog lanca i prednjim stabilizatorima, također od ugljikovih vlakana.(Slika 3)
Stražnji blatobran i štitnik pogonskog lanca, sve od ultra lakih i čvrstih ugljikovih vlakana.(Slika 4)
Slika 5 prikazuje kako izgleda suha spojka na svim Ducatijevim modelima koji su njome opremljeni.
Spojka inače nije vidljiva oku jer je prekrivena poklopcem koji serijski nije proziran kao na slici, ali se prozirni, karbonski, otvoreni i poluotvoreni poklopac, može dodatno ugraditi po želji vlasnika, kako bi se istaknuo izgled i specifičnost.
ZANIMLJIVOST:
Tvrtka Ducati tradicionalno ugrađuje na većinu svojih motocikala suhu spojku.
Suha spojka, pošto u njoj nema ulja, proizvodi zvuk sličan zvoncanju dok je motocikl upaljen jer diskovi u spojci klize jedan preko drugoga a pošto su diskovi izrađeni od metala, dobiva se metalan zvuk zvoncanja koji je nekim ljudima neugodan, dok je pravim ljubiteljima Ducatija (Ducatistima) muzika za uši i nešto po čemu je i među ostalim stvarima, Ducati poznat u svijetu motocikala i samim time prepoznatljiv i jedinstven.
Zbog sistema APTC, koji je pogodniji za ugradnju na modele koji imaju spojku u uljnoj kupci i činjenici da je Ducati zapravo osmislio među prvima u svijetu taj sistem, ubuduće je logično za očekvati da će Ducati koristiti sve više spojke u uljnoj kupci pa će se na prometnicama sve rijeđe moći čuti taj poseban zvuk zvoncanja.