AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 848cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 134 Ks pri 10000 okr/min i 96 Nm pri 8250 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodrmskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, spojka u uljnij kupci sa sistemom protiv proklizavanja. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i radijalna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15,5 litara. 3,5 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1430mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 168 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 260 km/h. |
848. (2008- god) je gabaritima i izgledom identičan modelu 1098 ali za razliku od njega posjeduje spojku u uljnoj kupci sa anti-hoping sistemom (APTC) i smanjeni radni obujam sa 1099 cc na 848 cc.(Glavna slika)
Novi pogonski agregat (Testastretta Evoluzione) koji se ugrađuje na ovaj model nije samo verzija s smanjenom kubikažom u odnosu na većeg brata 1098, nego nudi i nova tehnička rješenja.(Slika 1)
848 raspolaže većim manevarskim sposobnostima u kratkim zavojima od svog većeg brata 1098, a to je zasluga manje ukupne mase vozila i drugačije krivulje razvijanja snage.
848 je i primjenjiviji u svakodnevnoj uporabi i ugodniji za samu vožnju gradom jer snagu razvija sasvim linearno od najnižih okretaja vrtnje pa sve do najviših okretaja, tako da je na niskim okretajima dosta pitom pa može biti pogodan za lagodu vožnju, ali unatoč navedenome, na višim se okretajima vrtnje pretvara u izrazito snažog i brzog sportaša koji se može pohvaliti ukupnom konjicom od čak 134 konja i velikim okretnim momentom od 96 Nm.(Slika 2)
848 u mat crnoj, Dark varijanti.(Slika 3)