AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 916cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 115 Ks pri 9000 okr/min i 92 Nm pri 7000 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 17 litara. 4 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1410mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 198 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/60-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 260 km/h. |
Model 916 je sa svojim izgledom postao zaštitni znak kuće Ducati te gotovo svatko, znalac ili ne, će lako prepoznati o kojem se modelu radi već na prvi pogled.(Glavna slika)
Ducati 916 je model iza kojeg su slijedili modeli: 748, 996 i 998 koji su što se vanjskoga izgleda tiče ostali gotovo nepromjenjeni, odnosno isti kao i model 916 ali su zato pogonski agregati postali snažniji i kvalitetniji.(Slika 1)
Massimo Tamburini je napravio fanastičan posao pa se do 1998. godine izgled nije mjenjao.
Samo je tokom godina povećavan radni obujam te su trokraki aluminjski naplatci su zamjenjeni peterokrakim.(Slika 2)
Model Senna je proizveden u limitiranoj seriji te je serijski dolazio opremljen sa Termignoni ispušnim sustavom a proizveden je u čast velikanu Formule 1 Aertonu Senni.(Slika 3)
Model 916 se proizvodio u varjantama: Biposto (sa sjedalom za suvozača), Monoposto (bez sjedala za suvozača), kao model na slici koji je dolazio u vezijama S i R. (sport i racing).
Takav način proizvodnje, kroz te tri varijante (Biposto, S i R), što se tiče supersportskih modela je ostao do danas.(Slika 4)
916 sa peterokrakim aluminijskim naplatcima i ispušnim sustavom Termignoni izrađenim djelomično od ugljikovih vlakana, koji dodatno naglašava zvučnu kulisu koja dolazi iz ispušnih topova kod ovih po tom pitanju nezamijenjivh motocikala.(Slika 5)
Ovako izgleda gola ciklistika modela 916, 748, 996 i 998, bez pogonskog agregata i ikakvih oplata.
Ducatijeva ciklistika je uvijek bila na najvišem nivou a okvir od čeličnih cijevi u obliku rešetke je također prepoznatjiv u svijetu motocikala kao jedan od potpisa kuće Ducati.(Slika 6)
The 916 (1994-1998) has become the trademark of the Ducati company with its iconic looks and charisma from the 90s.
Motorcycle expert or not, everyone can recognize that it is a Ducati Superbike.
The 916 has set the line that was followed by models 748, 996 and 998 that were, regarding looks, basically same, but the engines were more powerful and more sophisticated with each new model.
Massimo Tamburini the designer of the 916 has done a terrific job, so the looks stayed unchanged untill the 2003 only the rims got five spoke design.
Ducati won 4 Superbike World Championships with the 916, in 1994–1996, and in 1998, with riders Carl Fogarty and Troy Corser. Fogarty won again in 1999, with 996 replacing the 916, and again in 2001 with Troy Bayliss on the 996. Ducati won the Manufacturer's Championship in all those years plus 2000.
Also Ducati produced a limited edition od 916 named 916 Senna (picture 3) aimed to benefit Instituto Ayrton Senna.
The 916 has introduced the tradition in the Ducati superbike production regarding the three versions in which the motorcycle was produced: Biposto (dual seat or standard model), S (sport) and R (racing), the S and R are more exlusive and better equipped versions with better suspension components and carbon fiber fairings.
Picture 6 show how the 916 tubular trellis frame looks with no engine and fairing.