AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 996cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 134 Ks pri 10500 okr/min i 102 Nm pri 8000 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO- komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 17 litara. 4 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1410mm |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 185 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/60-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 270 km/h. |
Na slici 996 biposto (1999- 2001. god).
Na ovaj model, nakon modela 916 se ugrađivala bolja glava cilindara nazvana (Testastretta), što bi značilo prevedeno sa Talijanskog na Hrvatski, uska glava.
Time i izmjenom još nekih tehničkih detalja je 996 postao puno pouzdaniji i „žilaviji“ motocikl namjenjen za užitke i lučenje adrenalina na trkačoj stazi.
Precizna i kruta ciklistika mu omogućavaju prolazak kroz zavoje kao da se vozi po tračnicama.(Glavna slika)
996 SPS, 2000. godina.
Bez suvozačkog sjedala i s nekim dodacima izrađenim od ugljičnih vlakana poput prednjeg blatobrana, kako bi se uštedio svaki gram težine.(Slika 1)
Ovako izgleda pogonski agregat modela 996 upakiran u Ducatijev rešetkasti čelični okvir kada se skinu bočne oplate.
Testastretta konstrukcija glave cilindara se počela ugrađivati u sve ostale supersportske modele sve do danas, počevši od modela 996.(Slika 2)
Računalom dizajnirani crtež nedefiniranog naziva modela.(Slika 3)