AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 998cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 140 Ks pri 9750 okr/min i 108,9 Nm pri 8000 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO- komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i radijalna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15,5 litara. 3.5 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1420mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 189 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 280 km/h. |
999. (2003- 2006. god) se pojavio prvi puta na tržištu 2003. godine i uveo je nova tehnička rješenja kakve koristi japanska konkurencija, poput stražnje klasične vilice, umjesto dotadašnje jednostruke te ispušne topove koji su uklopljeni u jednu cjelinu, umjesto dotadašnjih odvojenih ispušnih topova.
Isto tako izgled se ne može usporediti ni sa jednim prethodnim modelom ove kuće pa zbog svega navedenoga ova serija nije bila prihvaćena od nekih čistokrvnih Ducatista, dok je kod drugih potencijalnih Ducatista izazvala pozitivne reakcije.
Dizajner koji je osmislio izgled modela 999 je francuz Pierre Terblanche, sada već bivši glavni dizajner u firmi Ducati.(Glavna slika)
Reklama vrijednija od tisuću riječi.(Slika 1)
Model 999 u natjecateljskom Fila izdanju.(Slika 2)
Ekskluzivnija verzija modela 999, 999 R bez suvozačkog sjedala s karbonskim djelovima i sa nešto više osnaženim pogonskim agregatom.(Slika 3)