AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | V4-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 989cc. |
SNAGA | Preko 200 Ks pri 13500 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-kazetni mjenjač sa proklizavajućom spojkom. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i radijalna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15 litara. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1430 mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 171 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 190/50-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Preko 300 km/h. |
Ovo remek djelo Ducatijevih tehničara je u biti replika Grand Prix modela kakvog je vozio nekadašnji svijetski prvak Casey Stoner. Desmosedici je doživio svoju serijsku inačicu koja se prvi puta pojavila na tržištu 2006. godine te od 2007. god postaje dostupan svima koji imaju 60 do 70 tisuća Eura, kolika je cijena serijskog modela.
Ovaj motocikl posjeduje okvir koji je također dijelom izrađen od čeličnih rešetkastih cijevi ali je stražnji dio okvira načinjen od ugljikovih vlakana a spremnik goriva od aluminija, kao i stražnja vilica.(Glavna slika)
Ispušni sustav je izveden na takav način da se nalazi na mjestu gdje bi trebalo biti sjedalo za suvozača, tj u repu motocikla, kako na ovakvom tipu motociklu nema ni govora o mogućnosti prijevoza suvozača takvo je rješenje moguće.(Slika 1)
Svi budući kupci Desmosedicia dobivaju uz motocikl: stalak, ceradu za prekrivanje, certifikat o autentičnosti, trogodišnju garanciju i isto toliko vremena besplatnog održavanja te set sponzorskih naljepnica.(Slika 2)
Desmosedici je namjenjen za uživanje na stazi i sportsku vožnju kakvu pružaju pravi Grand Prix bolidi.
Iako je opremljen rasvjetnim svjetlima, tj prednjim i zadnjim farovima te pokazivačima smjera, rijetki će ga koristiti za nedjeljne vožnje gradom zbog sirove snage koju oslobađa pri svim režimima rada.(Slika 3)
Moćni V4 pogonski agregat koji oslobađa preko 200 konjskih snaga je ponos Ducatijevih tehničara i stručnjaka.(slika 4)
Na slici 5 je prikazana i jedna od neuspjelih studija tvrtke Ducati u pokušaju da konstruira kompetentni V4 pogonski agregat pod nazivom Bipantah krajem sedamdesetih godina, koji je u svojoj osnovi bio dvostruki Pantah.
Problem kod ovog modela je bio taj, da je često dolazilo do pregrijavanja stražnja dva cilindra zbog slabe mogućnosti odvoda topline.
Postojao je i projekt Apollo koji također nije zaživio kao niti Bipantah među Ducatijevim V4 pogonskim agregatima.
V 4 Apollo. Pogonski agregat iz 1963. godine ukupne zapremine od 1200 cc.(Slika 6)