U drugom poglavlju, biti će navedeni i prikazani supersportski modeli ovim redom: 916, 748, 996, 998, 999, 749, 1098, 1098 S, 1098 R i 848 te Desmosedici RR kao posebna kategorija.
Red je takav jer navedeni modeli kronološki započinju svoj razvoj od modela 916 pa je logično slijediti taj evolucijski slijed.
Prije samog modela 916 kojeg je dizajnirao Massimo Tamburini 1993. godine, koji je također dizajnirao i Cagivin model Mito, prethodili su prvi vodeno hlađeni modeli s četiri ventila po cilindru (Desmoquattro), 851 i 888.
Ta dva modela su bili i prvi Ducati modeli s elektronskim ubrizgavanjem goriva a pogonske agregate je konstruirao ponovno slavni Fabio Taglioni.
Dakle model 916 je dizajnirao Massimo Tamburini koji je dizajnirao i sličan motocikl za Cagivu a zove se Mito.
Model Monster je dizajnirao Miguel Angel Galluzzi koji je za Cagivu dizajnirao model Raptor.
Pogonske agregate je za oba motocikla konstruirao Fabio Taglioni koji je bio glavni konstruktor u tvrtki Ducati od 1954-2001. godine.
Ducati 851, prvi Desmoquattro.
Proizvodio se od 1987. pa do početka 90-ih, kada ga je zamjenio model 888 koji se proizvodio sve do 1993. godine. (Glavna slika)
Fabio Taglioni.
Otac Ducati pogonskih agregata koji su se proizvodili od 1954- 2001. godine, odnosno do danas te također i glavni konstruktor koji je ostavio tvornici Ducati u nasljeđe iskustvo cijele jedne ere u proizvodnji motocikala ali i samu budućnost koja se bazira na njegovom radu.
Fabio Taglioni rođen je 1920. godine u Talijanskom gradiću Lugo a preminuo je 2001. godine.(Slika 1)
Nasljednik 851 model 888.(Slika 2)
Dizajner Ducatia 916 Massimo Tamburini (Na slici, lijevi).(Slika 3)
Skice modela 916 strpljivi rad Massima Tamburinia.(Slike 4 i 5)
Ducati 916 konačan proizvod koji je prvi puta vidio svjetlo dana 1994. godine a proizvodio se sve do 1998. godine.(Slika 6)
Pogonski agregat na slici je od modela 916 a na njegovoj bazi, odnosno bazi od modela 851 i 888 su konstruirani svi daljni vodeno hlađeni agregati koji su pokretali sve supersportske modele kuće Ducati i Monstere S4, S4R i S4RS pa sve do najnovijeg V2 pogonskog agregata supersportskih modela 1098, 1198 i 1199 Panigale.(Slika 7)
Pogonski agregat najnovije generacije koji se ugrađuje na supersportski model 1098.(Slika 8)
CHAPTER TWO: SPORT
Chapter Two is showcase od Ducati ultra-sport models in the following chronological order: 916, 748, 996, 998, 999, 749, 1098, 1098 S, 1098 R, 848, and Desmosedici RR as a special category motorcycle.
Before the legendary and famous 916 that was designed by Massimo Tamburini in 1993. which also designed Cagiva Mito, there were first two liquid cooled, Desmoquattro (four valves per cylinder), fuel injected models called 851 and 888.
The 851 and 888 engines were designed by brilliant Ducati engineer Fabio Taglioni, chief designer engineer from 1954. to 2001., and design (looks) which started with 916 series was made by Massimo Tamburini.
Ducati 851 was produced from 1987. to 1990. Afterwards the 888 replaced 851.The 916 came at 1993.
Fabio Taglioni was the father od all Ducati engines from 1954. to 2001. he introduced the Desmodromic in the Ducati company and started the evolution in Desmo engine production.
Fabio Taglioni was born 1920. in a small town Lugo in Italy and passed away in 2001. but he left the Desmo legacy in the safe hands.
Model 916 was a success and it was produced from 1993. to 1997-1998., followed by models 996 and 998, 916 inherited its engine design from 851 and 888, but 916 was the „big push up“ in the Desmoquattro liquid cooled engine design, which led to the newest 1198 and Panigale 1199 that became the most powerful V-Twin production motorcycle in the world.
The engines from 916, 996, 998 and 999 were used in production of sport Monsters from series S4, S4R and S4RS Testastretta as well.
Pic 1, Fabio Taglioni. Pic 2, Model 888. Pic 3, Massimo Tamburini. Pic 4 and 5, rough sketches of 916. Pic 6, 916 from 1994. Pic 7, 996 engine. Pic 8, the latest 1198 engine.