AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 1078cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 90 Ks pri 7750 okr/min i 102,9 Nm pri 4750 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO- komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 12,4 litara. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1455mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 178 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 210 km/h. |
Hypermotard 1100 (2007- 2012. god) posjeduje pogonski agregat nove generacije koji je u biti koncepcijski već dobro poznati zrakom hlađeni dvocilndraš s dva ventila po cilindru kakav se ugrađuje i na modele: Monster S2R 1000, Monster 1100, Multstrada 1000 DS i SS 1000 ali s tom razlikom da je Monsteru 1100 i Hypermotardu 1100 ukupna zapremina povećana sa 992 cc na 1078 cc pa je time dobio veću snagu i okretni moment na nižim okretajima vrtnje.
Isti taj pogonski agregat nove generacije od 1100 cc se ugrađuje i u noviji model Multistrade 1100.(Glavna slika)
Hypermotard je Ducatijeva verzija fun- bikea, koji je namjenjen ljudima željnim adrenalina i izvođenja akrobacija uz svu najbogatiju opremu koja dolazi u paketu s ovim motociklom poput, prednje vilice promjera 50 mm, jakih Brembo kočionih klješta velikog kapaciteta, stražnjeg potpuno podesivog Ohlins ovjesa i vrhunskog dizajna.(Slika 1)
Hypermotard 1100 ima izvedene retrovizore na taj način da su smješeni na krajevima samog upravljača i u gradskoj vožnji su skoro beskorisni jer su postavljeni preširoko pa postoji velika mogućnost zapinjanja za okolne objekte, ali na otvorenoj cesti obavljaju svoj funkciju.
Navedena se mana lako može ispraviti jednostavnom ugradnjom klasičnih zrcala na uobičajeno mjesto.
S druge strane mala ukupna masa vozila i jaki pogonski agregat uzrok su velike količine zabave u vožnji i lakog održavanja balansa kada se vozi na stražnjem kotaču.(Slika 2)
Hypermotard NCR Leggera.
Bolonjska tvrtka NCR koja je specijalizirana za olakšavanje Ducatijevih modela s zračno hlađenim pogonskim agregatima napravila je ovu perolaku verziju Hypermotarda koja je homologirana za cestu.
NCR Leggera je lakši od baznog modela za čak 23 kg zahvaljujući uporabi materijala poput titana, magnezija, aluminija i naravno ugljikovih vlakana.(Slika 3)
NCR Leggera posjeduje okvir koji je izveden od titana i teži svega 4,8 kilograma!!
Na ovaj model se ugrađuje i uljni hladnjak većeg kapaciteta i protočnosti koji prati mogućnosti povećanja ukupne zapremine sa 1078 na 1160 cc te snage na 125 ili 132 Ks, u odnosu na serijskih 90 Ks te mnoštvo drugih više ili manje zanimljivih detalja.(Slika 4)
Na NCR Leggeru se također ugrađuju i naplatci koji su napravljeni u potpunosti od ugljikovih vlakana te ispušni sustav koji je u cijelosti izveden od titana i ugljičnih vlakana, tako da ova verzija Hypermotarda uvelike nadmašuje ekskluzivnost osnovne verzije a ta ekskluzivnost ima i svoju cijenu koja u ovom slučaju iznosi četrdeset tisuća Eura pa na više, ovisno o željama koje kupac ima pri odabiru ponuđenih opcija.(Slika 5)
Osim standardne verzije Hypermotarda 1100 postoji i verzija S koja dolazi opremljena s lakšim felgama, prednjom vilicom boljeg proizvođača i jačim Brembo kočionim sistemom te djelovima od karbonskih vlakana.
Također 2010. godine Hypermotard 1100 dobiva oznaku EVO (evolucija) što znači da pogonski agregat sada ima jednu svječicu po cilindru, umjesto dotadašnje dvije svječice po cilindru, te uljni hladnjak većeg kapaciteta.
Hypermotard EVO je doživio i svoju limitiranu seriju SP i SP Corse s boljom opremom kakva se ugrađuje na S inačicu te posebnim grafikama Ducati Corse, bijelom i crveno-crnom izvedbom.