AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 803cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 81 Ks pri 8000 okr/min i 76 Nm pri 6250 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO- komanda, hidraulična, spojka u uljnoj kupci. APTC sistem. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 305mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 12,4 litara. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1455mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 167 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 210 km/h. |
Hypermotard 796, je novi supermoto model kuće Ducati i od većeg modela Hypermotarda 1100 se razlikuje samo po drugačijem pogonskom agregatu, koji je izgubio oko 275 cc ukupne zapremine u odnosu na veći model, te je dobio spojku u uljnoj kupci sa APTC sistemom protiv blokiranja stražnjeg kotača.
Međutim unatoč smanjenu snage koja je samo 9 Ks manja od snažnijeg modela, Hypermotard 796 je itekako ostao snažan i sportski nastrojen motocikl koji je čak i agilniji u odnosu na većeg brata, pogodniji za manje iskusne vozače i primjenjiviji u svakodnevnoj uporabi.(Glavna slika)
Hypermotard 796 je izgubio i pokoju kilu u odnosu na model 1100 te sada teži 167 kilograma bez tekućina, što je 11 kg manje od modela 1100.
Smanjenje težine je rezultat ugradnje pogonskog agregata manje zapremine te nove tehnologije u izradi elemenata okvira, koja povećava čvrstoću a istovremeno smanjuje debljinu stjenki u čeličnim cijevima okvira.(Slika 1)
Kada se uzme u obzir da je Hypermotard 796 izgubio na ukupnoj težini cjelih 11 kg! i dobio pogonski agregat koji u praksi nije puno slabiji od kapacitetnijeg modela, jasno je da se i dalje radi o beskompromisnom fun- bikeu koji voli gutati zavoje na otvorenim brdskim cestama i da pruža još udobniju vožnju gradom zbog smirenijeg pogonskog agregata.(Slika 2)
Hypermotard 796 je svojim gabaritima i međuosovinskim razmakom identičan Hypermotardu 1100, a jedina razlika koja je okom vidljiva izvana i koja ga razlikuje od većeg modela je zapravo poklopac kvačila na bočnoj strani pogonskog agregata koji je oblijih linija i na njemu se nalazi logo Ducati.
Ta razlika postoji zbog drugačije izvedbe samoga kvačila koje je na Hypermotardu 796 u uljnoj kupci a kod starijeg brata u suhoj izvedbi.(Slika 3)
Pogonski agregat Hypermotarda 796 je zapravo već viđen na modelu Monster 696.
Pogađate, radi se samo o povećanju zapremine u svrhu povećanja maksimalnog okretnog momenta dok je povećanje snage odnosno konjaže u drugom planu, jer supermoto filozofija zahtjeva lagan motocikl koji pokreće pogonski agregat sa velikim okretnim momentom pri nižim okretajima vrtnje kako bi se dobilo na što većem i lakšem ubrzanju i mogućnost lakoće izvođenja raznih akrobacija sa samim motociklom.(Slike 4 i 5)
Hypermotard 796 dolazi u tri prekrasne boje: bijela, mat crna i crvena, a na vama je da izaberete boju koja vam najviše odgovara uz karakter ili vlastiti ukus.(Slike 6 i 7 )