AGREGAT- DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L- Koncepcije |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 1078cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 95Ks pri 7750 okr/min i 103Nm pri 7500 okr/min. |
RAZVOD- jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS- lanac, O-ring. Mjenjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO- komada, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE- PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15. litara. 3,5 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1450mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | Oko 169 kg. |
DIMENZIJE GUMA- PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 230 km/h. |
Monster 1100 (2009- god.) je temeljito preuređeni novi model koji ima neke dodirne točke sa prethodnim modelima, ali zapravo jedina točka koja ga povezuje sa prethodnicima je sam pogonski agregat koji je dobro poznati zrakom hlađeni desmodue sa dva cilindra pod kutem od 90 stupnjeva kakav se ugrađuje na Hypermotarda, odnosno Monstera 1000 DS i S2R 1000, kod kojih je ukupna zapremina 992 cc, a ne 1078 cc kao kod Hypermotarda tj Monstera 1100.(Glavna slika)
Druga točka koja spaja novi model sa starijim modelima je dizajn spremnika za gorivo, koji nije puno promjenjen.
Monster 1100 ima potpno novi okvir koji je u stražnjem djelu načinjen od aluminija a u prednjem djelu od čeličnih cijevi, kako bi se uštedjelo na težini.
Prethodnici su imali cijeli okvir izveden od čeličnih cijevi pa je zbog toga cijeli kultni izgled Monstera bio eksluzivniji i jači zbog dominacije čelične rešetke okvira po dužini cjelog motocikla.
Novi 1100 je tu tradiciju napustio i čelični dio okvira mu se nalazi samo ispod spremnika goriva, dok je stražnji kraj potisnut u drugi plan na kojem dominiraju auspusi postavljeni bočno ispod repa.
Sa prednje strane se nalazi far koj je podjeljen u dva djela i plosnate je izvedbe , što je rješenje koje se viđa na Japanskim motociklima.
Prethodni modeli Monstera su posjedovali istureniji i veći far koji je više odgovarao karakteru naked motocikla.
Sve navedeno nipošto ne znači da novi Monster 1100 nije prekrasan motocikl sa svojim pedigreom i performansama koje su napredovale u odnosu na prethodnke, ali ipak to više nije Monster koji je bio zauvjek mlad, zauvjek poseban i zauvjek Monster, nego novi smjer kojim je Ducati tvornica krenula u izradi svojih čudovišta iz Bologne.(Slika 1)