AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-Koncepcija. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 695cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 73 Ks pri 8500 okr/min i 61 Nm pri 6750 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru sa desmdromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-Lanac o-ring. Mjenjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda hidraulična, spojka u uljnoj kupci. APTC sistem. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 300mm i dvoklipna klješta/disk, promjera 245mm i jednoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 14 litara. 3 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1440 mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 178 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/60-17 i 160/60-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 210 km/h. |
Novija generacija najmanjeg Monstera kojeg cijene kako početnici tako i iskusniji vozači.
Ovaj model se odlikuje svojom voznosti, praktičnosti u gradskoj vožnji, maloj potrošnji goriva te izvrsnom ciklistikom i solidnim performansama koje idu u korist početnicima ali i iskusnijim vozačima koji znaju iskoristiti maksimalni potencijal ciklistike i performansi pogonskog agregata s kojim ovaj motocikl raspolaže. (Slike 1 i 2)
Monster 695 je prva stepenica za ulazak u svijet Ducatija i postanak pravog Ducatiste.
Monster 695 (2006- 2008.god) u crnoj boji sa crvenim okvirom djeluje upečatljivo i snažno. (Slika 3)
U odnosu na prethodni model, Monster 620 i.e, Monster 695 razvija osjetno veći okretni moment, tj raspolaže 10% jačim pogonskim agregatom u odnosu na model 620 i.e pa se u aspektu snage i performansi približio većem bratu Monsteru S2R 800 od kojega ovaj model razvija samo četiri konjske snage manje.