AGREGAT- DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L- Koncepcije |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 696cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 80Ks pri 9000 okr/min i 69Nm pri 7750 okr/min. |
RAZVOD- jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS- lanac, O-ring. Mjenjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO- komada, hidraulična, spojka u uljnoj kupci. APTC sistem. |
KOČNICE- PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15. litara. 3,5 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1452mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 163kg. |
DIMENZIJE GUMA- PREDNJA I STRAŽNJA | 120/60-17 i 160/60-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 210 km/h. |
Monster 696 (2008- god.) je nasljednik Monstera 695 koji je ujedno bio i zadnja generacija klasičnog malog Monstera.
Monster 696 je poslužio kao platforma za dizajn većeg modela Monstera 1100 od kojeg se razlikuje samo po agregatu manje zapremine, dvostrukoj stražnjoj vilici umjesto jednostrukoj kao kod modela 1100 te trokrakim aluminijskim naplatcima, nasuprot peterokrakim u obliku slova Y aluminijskim naplatcima kod Monstera 1100.(Glavna slika)
Monster 696 je agilan motocikl kojeg je lako voziti po gradskim gužvama, a opet razvija dovoljno snage i okretnog momenta za vožnju otvorenim cestama i dalja putovnja u dvoje tj sa suputnikom.
Snagu razvija linearno od samog dna krivulje pa je pogodan za početnike i one koji se nakon duge apstinencije vračaju u svijet motocikala, ali i za iskusnije vozače željnih zabave.(Slika 1)
Monster 696 je dostupan u tri atraktivne boje.
Bijela, crna i crvena.(Slika 2)