Monster 750


Monster 750
AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI L-Koncepcije.
HLAĐENJE Zrakom.
OBUJAM 748cc
SNAGA I OKRETNI MOMENT 68Ks pri 8750 okr/min, 71Nm pri 6750 okr/min.
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru sa desmodromskim upravljanjem. Pokretanje ventila remenom.
PRIJENOS-lanac O-ring. Mjenjačka kutija sa 5 brzina. KVAČILO- komanda hidraulična, spojka u uljnoj kupci.
KOČNICE-PREDNJA/ZADNJA Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk promjera 245mm i dvoklipna klješta.
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO 14 litara. 3 litara rezerva.
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK 1440mm.
SUHA TEŽINA (bez tekućina) 178 kg.
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA 120/60-17 i 160/60-17.
MAKSIMALNA BRZINA Oko 190 km/h

Monster 750 (1996- 2002. god) je predhodnik mostera 800 i.e kojemu je kubikaža povećana sa 748 cc na 803 cc te je mu je dodano direktno ubrizgavanje goriva pa mu je time povećana snaga i okretni moment.

Monster 750 je bio omiljen kod kupaca zbog svoje srednje kubikaže, praktičnosti i umjerenih performansi koje idu u prilog gradskoj vožnji ali i otvorenoj cesti. (Glavna slika)

Monster 750 Dark i.e (2002.god) je prva i zadnja generacija te zapremine u koju se počelo ugrađivati direktno ubrizgavanje goriva te oznaka i.e potvrđuje da je to zaista tako. (Slika 1)

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.