AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-Koncepcije. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 748cc |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 68Ks pri 8750 okr/min, 71Nm pri 6750 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac O-ring. Mjenjačka kutija sa 5 brzina. | KVAČILO- komanda hidraulična, spojka u uljnoj kupci. |
KOČNICE-PREDNJA/ZADNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 14 litara. 3 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1440mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 178 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/60-17 i 160/60-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 190 km/h |
Monster 750 (1996- 2002. god) je predhodnik mostera 800 i.e kojemu je kubikaža povećana sa 748 cc na 803 cc te je mu je dodano direktno ubrizgavanje goriva pa mu je time povećana snaga i okretni moment.
Monster 750 je bio omiljen kod kupaca zbog svoje srednje kubikaže, praktičnosti i umjerenih performansi koje idu u prilog gradskoj vožnji ali i otvorenoj cesti. (Glavna slika)
Monster 750 Dark i.e (2002.god) je prva i zadnja generacija te zapremine u koju se počelo ugrađivati direktno ubrizgavanje goriva te oznaka i.e potvrđuje da je to zaista tako. (Slika 1)