AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-Koncepcije. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 803cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 74 Ks pri 8250 okr/min i 71 Nm pri 6500 okr/min. |
RAZVOD- jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru sa desmodromskim pravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS- lanac o-ring. Mjenjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda hidraulična, spojka u uljnoj kupci. APTC sistem. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 14 litara. 3 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1440 mm. |
SUHA TEŽINA ( bez tekućina) | 179 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/60-17 i 160/60-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 220 km/h. |
Na slici Dark verzija (2003- 2005. god).
Oznaka i.e. daje do znanja da se radi o elektronskom ubrizgavanju goriva, što svim monsterima s tom oznakom omogućuje pravilniji rad pogonskog agregata u svim režimima vrtnje te bolji odaziv na komandu gasa i više snage.
Monster 800 i.e nudi savršen omjer snage, okretnog momenta i težine, koja sa svim tekućinama iznosi oko 191 kg.
Vrlo lako ga je voziti u svim uvjetima vožnje a pogotovo kroz zavojite ceste i grad u kojima daje najbolje od sebe, okretnost, sigurnost i dovoljno snage za ispunjavanje svih vozačevih želja.(Glavna slika)
U odnosu na modele veće zapremine Monster 1000 DS i S2R 1000, Monster 800 se izgledom po ničemu ne razlikuje, osim po tome što posjeduje užu stražnju gumu i spojku u uljnoj kupci koja ima drugačiji poklopac na desnoj strani pogonskog agregata.(Slika 1)