AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-Konepcije. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 904cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 75Ks pri 8000 okr/min i 85Nm pri 5000 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac O-ring. Mjenjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15 litara. 3,5 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1440mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 184 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 220 km/h. |
Monster 900 i.e (1993- 2000. god) ima i svog prethodnika, Monster 900 koji nije imao direktno ubrizgavanje goriva te je raspolagao sa nešto slabijim performansama od modela (900 i.e.) koje su se više očitovale u radu samog pogonskog agregata nego li u ubrzanjima i maksimalnoj brzini, odnosno u samim performansama, elektronsko ubrizgavanje je dobio 2000. godine.(Slika 1)
Nasljednik ovog modela je Monster 1000 DS koji je pokazao napredak što se tiče snage i okretnog momenta.
Zanimljivo je i to da današnji najmanji monster 695 razvija snagu od 73 Ks što je samo 2 Ks manje od Monstera 900 i okretni moment 61 Nm koji je 24 Nm manji od Monstera 900 (85Nm).
Danas najveći u porodci Monster od zračno hlađenih modela, Monster 1100, razvija snagu od 95 Ks i maksimalni okretni moment od 94 Nm.
Primjetna evolucija i napredak koji je znatan, unatoč činjenici da je Ducati tvornica koja drži do svoje tadicije pa se koncepcijski ništa svih ovih godina nije mjenjalo osim promjene u sistemu ubrizgavanja goriva koje je sada elektronski upravljano te je također razlika u upotrebi nekih drugih materijala u izradi dijelova.