AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 992cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 95 Ks pri 8000 okr/mn i 94,1 Nm pri 6000 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Mjenjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 14 litara. 3 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1440mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 180 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 230 km/h. |
Monster S2R 1000 (2006 – 2008. god) dolazi opremljen s jednostrukom zadnjom vilicom i ispušnim sustavom postavljenim s desne strane motocikla te laganim peterokrakim aluminijskim naplatcima, umjesto trokrakim naplatcima i klasičnom stražnjom vilicom, kao na prethodnom modelu 1000 DS.(Glavna slika)
Što se tiče snage i okretnog momenat oni su većih vrijednosti nego na prethodnom modelu 1000 DS, međutim to je većim djelom tako samo na papiru.
Tvornica Ducati je od 2006. godine počela deklarirati maksimalne vrijednosti snage i okretnog momenta po Japanskom receptu, tj mjerenu snagu na radilici a do 2006. godine tvornica Ducati je imala običaj mjeriti deklariranu snagu na kvačilu.
Dakle S2R 1000 ima nešto veću snagu u odnosu na 1000 DS ali tu se radi o nekoliko konjskih snaga više, otprilike do 5 Ks više i otprilike do 5 Nm više.
Po podacima je vidljivo 10 Ks, međutim to je ipak 5% veća snaga u odnosu na stariji model.(Slika 1)
Prekrasna crna boja stavlja točku na i samom izgledu.(Slike 2 i 3)
Karizmatičnost i izgled koji nije zastario od već davne 1993. godine.(Slika 4)
U ovoj generaciji Monster je dobio aluminijsku stražnju vilicu i dvostruke ispušne topove postavljene na desnu stranu ali mu je sam originalni izgled prvog Monstera ostao skoro sasvim nepromjenjen i unatoč toj činjenici još uvijek izgleda sasvim moderno i svježe.(Slika 4)
Jednostavnost, elegancija i karizma kojom Monster zrači, čine ga jednim od zaista rijetkih motocikala na svijetu za koje se može reći da su zauvijek mladi.(Slika 5)