AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-Koncepcije. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 803cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 77Ks pri 8250 okr/min i 72,6 Nm pri 6500 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Mjenjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-kmanda hidraulična, spojka u uljnoj kupci. APTC sistem. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 300mm i dvoklipna klješta/disk promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 14 litara. 3 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1440mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 179 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 210 km/h. |
Monster S2R 800 (2005- 2008. god) je nasljednik Monstera 750 odnosno 800 i.e a odlikuje ga nešto veća snaga i okretni moment u odnosu na prethodnike te je i vizualno promjenjen.
Peterokraki naplatci a stražnji je u stilu supersportskih modela 996 i 998, te ispušne cijevi postavljene na desni bok jedna iznad druge umjesto svaka sa svoje strane motocikla kao kod prethodnog modela, daju mu sportsku notu.
Nova je i zadnja jednostruka vilica od aluminija također u stilu supersportaša a jedina zamjerka je što se serijski ugrađuju kočiona klješta i diskovi manjeg kapaciteta u odnosu na prethodne modele pa je rezultat i slabija reakcija pri kočenju, no ta činjenica pogoduje manje iskusnim vozačima jer će tako njima biti omogućeno lakše doziranje kočnica pri naglom kočenju.
S2R 800 je motocikl koji također kao i njegov prethodnik, Monster 800 i.e, ima idealan omjer snage i okretnog momenta (77. Ks i 72,6.Nm) što ga čini prikladnim za gradsku vožnju ali i otvorenu cestu na kojoj pruža mnogo čim se odvrne ručica gasa preko polovine svoga hoda.(Slika 1)
S2R 800 Dark, s okvirom, spremnikom goriva i naplatcima u mat- crnoj boji.(Slika 2)
Monster S2R 800 izveden u crvenoj boji s bijelim peterokrakim naplatcima djeluje sportski i vividno pa je u kombinaciji s takvim izgledom i pogonskim agregatom koji nudi obilje zabave u vožnji gradom i otvorenom cestom, omiljen izbor mnogim potencijalnim vlasnicima odnosno Ducatistima.(Slika 3)