Monster S2R 800


Monster s2r800
AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI L-Koncepcije.
HLAĐENJE Zrakom.
OBUJAM 803cc.
SNAGA I OKRETNI MOMENT 77Ks pri 8250 okr/min i 72,6 Nm pri 6500 okr/min.
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru sa desmodromskim upravljanjem. Pokretanje ventila remenom.
PRIJENOS-lanac, O-ring. Mjenjačka kutija sa 6 brzina. KVAČILO-kmanda hidraulična, spojka u uljnoj kupci. APTC sistem.
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA Dvostruki disk, promjera 300mm i dvoklipna klješta/disk promjera 245mm i dvoklipna klješta.
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO 14 litara. 3 litara rezerva.
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK 1440mm.
SUHA TEŽINA (bez tekućina) 179 kg.
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA 120/70-17 i 180/55-17.
MAKSIMALNA BRZINA Oko 210 km/h.

Monster S2R 800 (2005- 2008. god) je nasljednik Monstera 750 odnosno 800 i.e a odlikuje ga nešto veća snaga i okretni moment u odnosu na prethodnike te je i vizualno promjenjen.

Peterokraki naplatci a stražnji je u stilu supersportskih modela 996 i 998, te ispušne cijevi postavljene na desni bok jedna iznad druge umjesto svaka sa svoje strane motocikla kao kod prethodnog modela, daju mu sportsku notu.

Nova je i zadnja jednostruka vilica od aluminija također u stilu supersportaša a jedina zamjerka je što se serijski ugrađuju kočiona klješta i diskovi manjeg kapaciteta u odnosu na prethodne modele pa je rezultat i slabija reakcija pri kočenju, no ta činjenica pogoduje manje iskusnim vozačima jer će tako njima biti omogućeno lakše doziranje kočnica pri naglom kočenju.

S2R 800 je motocikl koji također kao i njegov prethodnik, Monster 800 i.e, ima idealan omjer snage i okretnog momenta (77. Ks i 72,6.Nm) što ga čini prikladnim za gradsku vožnju ali i otvorenu cestu na kojoj pruža mnogo čim se odvrne ručica gasa preko polovine svoga hoda.(Slika 1)

S2R 800 Dark, s okvirom, spremnikom goriva i naplatcima u mat- crnoj boji.(Slika 2)

Monster S2R 800 izveden u crvenoj boji s bijelim peterokrakim naplatcima djeluje sportski i vividno pa je u kombinaciji s takvim izgledom i pogonskim agregatom koji nudi obilje zabave u vožnji gradom i otvorenom cestom, omiljen izbor mnogim potencijalnim vlasnicima odnosno Ducatistima.(Slika 3)

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.