AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 916cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 101 Ks pri 8750 okr/min i 92 Nm pri 7000 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO- komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 16,5 litara. 3,5 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1440mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 193 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 240 km/h. |
Monster S4 u akciji!
Na ovaj model se ugrađivao pogonski agregat od poznatog supersportskog modela 916.
No za ovu primjenu i naked filozofiju snaga mu je smanjena sa 115 Ks na 101 Ks kako bi bio što iskoristiviji u svakodnevoj primjeni za koju je i namjenjen.(Glavna slika)
S4.(2001- 2002. god) je serijski opremljen nešto plemenitijim materijalima od drugih Monstera pa tako ima prednji i stražnji blatobran od ugljikovih vlakana i oslonce za noge vozača koji pokrivaju početak ispušnih topova, također od ugljikovih vlakana.
Treba napomenuti da je to ujedno i jedini model od svih monstera proizvedenih dosad koji ima spremnik goriva većeg kapacitata od 14 ili 15 litara te raspolaže kapacitetom od 16.5 litara i time je najpogodniji za dulja putovanja od svih Monstera.
Antracitno siva boja daje mu posebnu notu koja podsjeća na nekakve SF uratke.(Slika 1)
Monster S4, Carl Fogarty 2002. godina.(Slika 2)
Carl Fogarty je bio Ducatijev tvornički vozač u Superbikeu popularno zvan Foggy.
Nakon njegovog povlačenja 2000. godine sa Superbike scene, Ducati je 2002. godine proizveo 300 primjeraka Monstera njemu u čast s posebnim dodacima i detaljima koji su izvedeni bolje nego na serijskom Monsteru S4, kao npr, veći štitnici hladnjaka rashladne tekućne koji su stilizirani da bi izgledali kao dio oplate motocikla od ugljikovih vlakana, oplata ispod agregata i ispušni topovi drugačijeg dizajna također od ugljikovih vlakana te mnogi drugi detalji.(Slika 3)
Carl Fogarty (na slici 4 sa krunom na glavi).
Fogarty je rođen 01.07. 1965. godine u Blackburnu (Velika Britanija), najbolji je Superbike vozač na svijetu što se tiče broja osvojenih utrka i prvenstava.
Ima četiri titule svjetskog prvaka koje je osvojio: 1994, 1995, 1998 i 1999. godine a uspjeh u karijeri mu je došao kada je počeo voziti za Ducati factory team 1993. godine, nakon čega je vozio za Hondin tim pa se 1997. god vraća u Ducatijev tim iz očitog razloga, a taj je, da mu je Ducati ipak bolje ležao na utrkama od Honde.
Monster S4 u verziji Cromo.(Slika 5)