AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 996cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 114 Ks pri 8750 okr/min i 95 Nm pri 7000 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 15 litara. 3 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1440mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 183 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 250 km/h. |
S4R (2004- 2006. god) pokreće pogonski agregat koji je nasljednik supersportskog modela 916. model 996. koji raspolaže nešto većom snagom u odnosu na model S4 ali ima i nervoznije reakcije pogonskog agregata koje često odvajaju prednji kotač od ceste i ne dozvoljavaju uvijek vozaču da vozi umjereno i bez stresa.(Glavna slika)
Za vožnju ovog prekrasnog motocikla, kojem je namjena više sportska nego za svakodnevnu upotrebu, potreban je i vrlo iskusan vozač koji vlada motociklom a ne motocikl njime.
S4R također dolazi serijski oplemenjen sa dijelovima od Ugljikovih vlakana, kao npr. prednji blatobran, poklopci cilindara i bočni štitnici hladnjaka rashladne tekućine.(Slika 1)
Primjer peronalizacije Monstera S4R s Termignoni ispušnim sustavom, drugačijim prednjim blatobranom i radijalnim kočionim klještima.(Slika 2)
Još dva prikaza personlizacije, radi uživanja u prizoru i detaljima koji uz malo mašte doprinose vizualnom efektu ali i preformansama te ekskluzivnosti.
Promatrači preciznijeg oka će odmah primjetiti koji elementi odudaraju od serijskog izgleda.(Slike 3 i 4)