AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Tekućinom. |
OBUJAM | 998cc. |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 130 Ks pri 10500 okr/min i 103,9 Nm pri 9500 okr/min. |
RAZVOD-dvije bregaste osovine u glavi i 4 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, suha spojka. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i radijalna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 13,5 litara. 3 litara rezerva. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1440mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 177 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 250 km/h. |
S4RS Testastretta (2006.- god) posjeduje pogonski agregat od supersportskog modela 999 ali smanjene snage.
Iako je snaga smajena u odnosu na model 999 i na modelu S4RS-u su ostale karakteristike starijeg modela S4R, a to su, nervozan i prejak agregat za svakodnevnu upotrebu uz jednu novu nepovoljnu karakteristiku a ta je, da zapremina spremnika za gorivo koja je jako mala i iznosi „čak“ 13,5 litara služi samo za kraće relacije i izlete.(Glavna slika)
Monster S4RS je ipak nesumnjivo prekrasan i upečatljiv motocikl s cjelokupnim potrebnim sportskim štihom a tom dojmu doprinosi i kombinacija boja s crvenom crtom preko prednje maske spremnika za gorivo i poklopca repa.(Slike 1 i 2)
S4RS u drugačijoj kombinaciji boja.(Slika 3)
Ovaj model zbog drugačijeg ovjesa koji nije ekskluzivne marke je bio ponuđen nižom cijenom na tržištu.(Slika 3)
Monster S4RS Testastretta was produced from 2006 to 2008.
S4RS has the Testastretta engine from Ducati Superbike model 999 with reduced power from standard 140 hp to 130 hp.
Although te power was reduced, the S4RS has inherited the twitchy riding characteristics regarding the throttle response from the previous model S4R.
Monster S4RS is more fluid and refined ride than the S4R but small fuel tank capacity, only 13.5 litres, makes the S4RS a racing machine meant to be ridden more offten on the race track and less in everyday use.
Still the Monster S4RS is one beautiful and exclusive member of the Monster family that had almost no competition in the pure naked bike category during 2006-2007 when it comes to design, charisma and racing track performance.
The S4RS was also offered on the market with non exclusive suspension components to make the S4RS more favourable to the potential buyers with its price as shown on the pictures 3,4 and 5. The original Monster S4RS Testastretta had an Ohlins suspension which is more preferable for race riding.