AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI | L-koncepcije. |
HLAĐENJE | Zrakom. |
OBUJAM | 992cc |
SNAGA I OKRETNI MOMENT | 92 Ks pri 8000 okr/min i 92 Nm pri 5000 okr/min. |
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. | Pokretanje ventila remenom. |
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. | KVAČILO-komanda, hidraulična, spojka u uljnoj kupci. |
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA | Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta. |
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO | 20 litara. |
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK | 1462mm. |
SUHA TEŽINA (bez tekućina) | 190 kg. |
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA | 120/70-17 i 180/55-17. |
MAKSIMALNA BRZINA | Oko 220 km/h. |
Multistrada 1000 DS (2003-2007. god) je motocikl namjenjen za putovanja i kratke posjete makadamu.
Posjeduje pogonski agregat kakav se ugrađuje na Monster S2R 1000 i SS 1000 DS ali također posjeduje i spojku u uljnoj kupci umjesto klasične suhe spojke.(Glavna slika)
Multistrada prima na sebe putne kofere koji omogućavaju da se ovaj motocikl pretvori u pravu touring krstaricu za daleka putovanja a isporučuju se po narudžbi kupca kao dio originalne opreme za sve verzije Multistrade.(Slika 1)
Mutistrada 1000 DS je motocikl čiji izgled ćete lako prepoznati bilo gdje, zbog tog karakterističnog dizajna oko kojeg se lome koplja pa ga tako neki ocjenjuju lošim, dok drugi cijene nesvakidašnji izgled.(Slika 2)